استقبال مردمی از "معبر بی انتها" در فاضل آباد+تصاویر

نمایشگاه فرهنگی "معبر بی انتها" که از هفته گذشته به همت ستاد فعالان فرهنگی خواهران شهرستان علی آبادکتول در مجتمع فرهنگی هنری فاضل آباد برپا شده، با استقبال گرم دانش آموزان، دانشجویان، برخی اساتید، مسئولین ادارات و نهادها و شهروندان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ نمایشگاه فرهنگی "معبربی انتها" با بخش های مختلف آسیب شناسی ماهواره، دفاع مقدس، بازی های نرم افزاری و دیجیتال، عفاف و حجاب و رشد جمعیت در شهر فاضل آباد از هفته گذشته برپا شد که با استقبال گرم دانش آموزان، دانشجویان، برخی اساتید، مسئولین ادارات و نهادها و شهروندان مواجه شده که این مساله نشان دهنده پتانسیل بالای شهرستان برای پذیرش فعالیت های فرهنگی است.

معبر بی انتها به عقیده مدیراجرایی این نمایشگاه برپا شد تا بتواند بخشی از نیاز فرهنگی شهروندان فاضل آبادی را تامین و همچنین آسیب فرهنگ غربی را بر بنیان خانواده و جامعه ایرانی هویدا کرده و به مردم بشناساند.

البته باید گفت فعالیت این گروه قطعاً بخشی از نیاز جامعه را تامین خواهد کرد اما لازم است مسئولین با توجه به امکانات و منابع دراختیار خود وارد گود شده و با فعالیت های اثرگذار فرهنگی در سال "فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی" که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام گذاری شده است، با جنگ نرم دشمن مقابله کنند.

تصاویری از "معبر بی انتها"

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه