"صراط روشن" میزبان کودکان علی آبادکتول+تصاویر

موسسه فرهنگی هنری "صراط روشن" در هفته ملی کودکان میزبان کودکان این شهرستان علی آبادکتول است.

محمدرضا فکری مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری "صراط روشن" امروز در حاشیه نمایشگاه فرهنگی ویژه کودکان در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این نمایشگاه امروز به مناسبت آغاز هفته ملی کودکان کار خود را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر علی آبادکتول آغاز و تا پایان هفته ملی کودکان دایر می باشد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه دارای غرفه های محصولات فرهنگی، کاریکاتور و رنگ آمیزی چهره، بازی های ساحل دریا، مارپله، شهرک ترافیک، ماهیگیری، آسان نقاشی همراه با آموزش و عکاسی آماده میزبانی کودکان علی آبادکتول است.

فکری تصریح کرد: موسسه فرهنگی هنری " صراط روشن" که برگرفته از نام شهید احمدی روشن می باشد، بیشتر فعالیت خود را بر پایه سیره شهدا بنا نهاده و آماده ورود به مباحث فرهنگی شهرستان در راستای ترویج فرهنگ اسلامی است.

وی توجه به تربیت کودکان در سال های نخست زندگی را بسیار ضروری ارزیابی کرد و یادآور شد: کودکان در مرکز حملات ضد فرهنگی غرب قرار دارند، لذا لازم است بر اساس آموزه های دینی و فرمایشات مقام معظم رهبری، والدین و مسئولین فرهنگی- آموزشی به تربیت کودکان در 7 سال اول توجه ویژه ای داشته باشند. 

به گزارش زرین نامه؛ صبح امروز تجری فرماندار شهرستان علی آبادکتول به همراه دیلم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابراهیمی رییس بهزیستی این شهرستان از مجموعه غرفه های این نمایشگاه بازدید کردند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه