انتخابات شوراهای دانش‌آموزی برگزار شد

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی کشور با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به‌طور نمادین در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش زرین نامه ؛ لحظاتی پیش انتخابات شوراهای دانش‌آموزی شهرستان پاکدشت با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به طور نمادین در آموزشگاه دخترانه متوسطه دوره دوم ائمه اطهار علیهم‌السلام شهرستان پاکدشت برگزار شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش که از ساعات ابتدایی امروز به شهرستان پاکدشت سفر کرده است با حضور در مدرسه ائمه اطهار علیهم‌السلام در مراسم انتخابات شوراهای دانش‌آموزش پاکدشت که به‌طور نمادین در این مرکز آموزشی برگزار شد، شرکت کرد.

علیرضا کمرئی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی در این مراسم به نقش مهم شوراهای دانش‌آموزی پرداخت و گزارشی از برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی و اقداماتی که در این راستا صورت گرفته است و فعالیت‌هایی که از سوی دانش‌آموزان در راستای شوراهای دانش‌آموزی صورت گرفته است، ارائه داد.

گفتنی است، تا دقایقی دیگر معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در جمع دانش‌آموزان در ارتباط با نقش دانش‌آموزان در مدارس و اهمیت شورای آموزشی به ایراد سخن می‌پردازد.

گفتنی است، وزیر آموزش و پرورش امروز به‌منظور افتتاح 6 پروژه آموزشی شهرستان پاکدشت و بازدید از پروژه‌ای نیمه تمام آموزشی این شهرستان به پاکدشت سفر کرده است.

معاونان و مسئولان وزارت آموزش و پرورش، سیدحسین هاشمی استاندار تهران، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، علیرضا قاسمی فرزاد فرماندار شهرستان پاکدشت و جمعی از مسئولان استان تهران و شهرستان پاکدشت مقام عالی وزارت آموزش و پرورش را در این سفر همراهی می‌کنند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه