معرفی همراه اول به عنوان شرکت برتر کارآفرین

اولین کنفرانس سالانه کارآفرینی و نوآوری استراتژیک، روز یکشنبه ۴ آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش زرین نامه ؛ اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این کنفرانس سالانه که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، دانشجویان، مدیران و مقامات حوزه بازرگانی و صنعتی کشور برگزار شد، پس از ایراد چند سخنرانی، پنل های تخصصی با موضوعات «فرصت ها و چالش های کارآفرینی و نوآوری در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی»، «کارآفرینی و نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ فرصت ها و چالش ها»، «سیاست ها و برنامه های توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «فرصت ها و چالش های توسعه کسب و کارهای کوچک در کشور» برگزار شد.

در پنل «کارآفرینی و نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ فرصتها و چالش ها» که به ریاست دکتر رسول سرائیان عضو هیأت مدیره همراه اول برگزار شد، مقالاتی با عناوین «شناسایی عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی دیجیتالی روی شرکت های کوچک و متوسط»(خانم سعیدیان)، «ارائه تجربه کارآفرینی»(مهندس طلوع مدیرعامل جیرینگ)، «چالش های کارآفرینی در حوزه ICT ایران»(دکتر ربیعی از اساتید دانشگاه شریف) و «موبایل باند پهن و فرصت های نوآوری و کارآفرینی در کشور(دکتر سرائیان عضو هیأت مدیره همراه اول)» ارائه شد.

سرائیان در ارائه مختصری از مقاله خود با نگاهی گذرا به وضعیت موبایل باند پهن در جهان و ایران، به فرصت های جدیدی که این حوزه برای کارآفرینی و نوآوری ایجاد می کند اشاره کرد.

در پایان مراسم نیز از سازمان ها و شرکت های برتر در حوزه کارآفرینی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

در این بخش، همراه اول به عنوان شرکت برتر کارآفرینی معرفی شد و با اهدای لوح ویژه مورد تقدیر قرار گرفت. در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: «... انتخاب مجموعه موفق همراه اول در کنفرانس ملی کارآفرینی و نوآوری استراتژیک به عنوان سازمان کارآفرین برتر را ارج نهاده و تداوم حضورتان در عرصه پیشرفت علمی، فکری و اندیشه ای را از خداوند متعال خواستاریم».

اولین کنفرانس سالانه کارآفرینی و نوآوری استراتژیک، روز یکشنبه ۴ آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد./افکار