دشمن با خرافه‎گری در صدد انحراف مهدویت است

یکی از پیر غلامان حسینی گلستان گفت: دشمن در برنامه‌های ماهواره‌ای با تبلیغات گسترده مهدویت را نشانه گرفته است و با خرافه‎گری و پیرایه درصدد انحراف کشاندن مهدویت می‌باشد.

 به گزارش زرین نامه ؛ در روز تاسوعا حسینی روز عباس (ع) اسو ولایت‎پذیری اسطوره وفاداری و الگو رشادت مردم ولایت‎مدار شهر گرگان و هیئت‎های مذهبی در میدانی منتصب به نام این سردار شهیدان به دور هم آمدند تا بگویند ما در پای ولایت عباس‌وار ایستاده‌ایم و پرچم نهضت عاشورا را بر زمین نخواهیم انداخت و دشمن بداند شعار«مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل » همان شعار «هیهات منالذله » امام حسین (ع) در روز عاشورا است که در هر لحظه و هر زمان از جای جایی میهن اسلامی ما طنین‎انداز می‎شود.

در این روز هم کلام می‎شویم با یکی از پیر غلامان حسینی، محمدرضا کبیر تا از نقطه نظرات این مداح اهل‎بیت بهره‌مند شویم.

* در حال حاضر تبیین کننده پیام عاشورا مقام معظم رهبری است

فارس: با توجه به آنکه حضور مردم در مراسم سوگواری اباعبد‎الله‎الحسین (ع) نمونه از ولابت‎مداری و لبیک با ولایت است حضور مردم را در چنین روز چگونه ارزیابی می‌کنید؟

کبیر: حضور مردم در این روز مصداق بارز لبیک یا حسین(ع) است و در حال حاضر تبیین کننده پیام عاشورا مقام معظم رهبری است و این حضور پرشور عاشقان به اهل بیت بیانگر آن است که مردم ما هنوز پای رهبر خود ایستادند و با توجه به آنکه کشور ایران یک کشور استکبار ستیز است هرگز زیر بار استکبار نخواهد رفت.

فارس: ولایت‎مداری حضرت ابولفضل (ع) را در روز تاسوعا چگونه ارزیابی می‌کنید؟

کبیر: این حضور پرشور مردم در این مکان مقدس بیانگر این است ملت ما اگر مانند حضرت عباس(ع) دستشان از بدن جدا شود یک قدم از مسیر ولایت عقب نخواهند نشست و با تاسی از این سالار شهیدان در زیر سایه ولایت که مهندسی راه برای ظهور آقا امام زمان (عج) و به وجود آوردن یک تمدن اسلامی جهانی تدوین می‌کند، در مسیر عاشورا برای تحقق اسلام ناب و حفظ ارزش‌ها جانفشانی و ایثارگری خواهد کرد.

*ملت ما همواره گوش به فرمان رهبری خود هستند

فارس: تقارن روز مبارزه با استکبارستیزی و عاشورای حسینی را چگونه ارزیابی می‎کنید؟

کبیر: تسخیر لانه جاسوسی در سال 13 آبان سال 1358 تحقق شعار «هیهات من الذله» است و همان گونه که امام راحل عظیم شان فرمودند «ما استکبار را نمی‌خواهیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، این تقارن را به فال نیک می‌گیریم و با حضور خود در مکان‌های اقامه نماز ظهور عاشورا با «شعار مرگ برآمریکا » و «مرگ بر اسرائیل» مشت محکمی به دهان مستکبران جهانی خواهیم زد و به آنها می‌گوییم که با توطئه و راه‌اندازی گروهک‎های تکفیری مانند داعش نمی‎توانید به اسلام ناب محمدی خدشه‌ای وارد کنید چون ملت ما همواره گوش به فرمان رهبری خود هستند.

فارس: از آنجا که امروز دشمنان مهدویت را نشانه گرفته‌اند در عزاداری‌ها باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

کبیر: امام حسین(ع) با استکبار معامله و تعامل نکرد و ما نیز باید با تاسی از سید سالار شهیدان با مستکبران و یزیدیان زمان خود سازش نکنیم دشمن در برنامه‎های ماهواره‌ای با تبلیغات گسترده مهدویت را نشانه گرفته است و با خرافه گری و پیرایه درصدد انحراف کشاندن مهدویت می‌باشد که مردم ما مردم با بصیرتی هستند و تا زمان ظهور امام زمان این بیرق مبارزه با استکبار را به زمین نخواهند گذاشت.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه