جاده‎های گلستان لغزنده است/لزوم تردد با زنجیر چرخ در محور گلستان به سمنان

معاون عملیات ترافیک پلیس راه گلستان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان گلستان به استان سمنان فقط با زنجیرچرخ ممکن است.

به گزارش زرین نامه ؛ علی قزلسفلو در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف محورهای کوهستانی استان قطع شده است اما این محورها دارای لغزندگی و مه شدید است.

وی با اشاره به وجود مه شدید در محورهای خوش‎ییلاق و توسکستان تاکید کرد: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان گلستان به استان سمنان فقط با زنجیرچرخ امکان‎پذیر است.

معاون عملیات ترافیک پلیس راه گلستان با اشاره به بارش باران در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دید راننده در هنگام بارندگی رعایت سرعت مطمئنه در طول مسیر بسیار ضروری است.

قزلسفلو عنوان کرد: توصیه می‎شود رانندگان قبل از حرکت برای اطمینان از وضعیت جاده با انجام استعلام از مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان از طریق شماره تماس 2183159 اقدام کنند.

وی با اشاره به تصادفات 24 ساعته گذشته در سطح جاده‎های استان گفت: در این مدت در سطح جاده‎های استان هفت تصادف جرحی و یک تصادفات فوتی به وقوع پیوسته که در مجموع تصادفات هشت نفر مجروح و یک نفر جان خود را از دست داد.

قزلسفلو در پایان اظهار کرد: بر اساس قانون، تردد موتورسیکلت در محورهای بارانی و لغزنده ممنوع است و پلیس برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار برابر قانون با متخلفان برخورد می‌کند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه