اقدامات به موقع مانع بهره برداری سیاسی از خبر حذف واژه "کتول" شد

رییس شورای اسلامی شهر علی آبادکتول با اشاره به ورود هوشمندانه علماء و مسئولین این دیار گفت: اقدامات و پیگیری های به موقع، مانع بهره برداری سیاسی برخی ها از حذف واژه "کتول" شد.

ابوالفضل پاکدامن در گفتگو با خبرنگار زرین نامه در خصوص خبر حذف واژه "کتول" از سوی دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: کتول ریشه در هویت، تاریخ و پیشینه مردم این منطقه دارد و تنها با چند خط نامه و تغییر ادبیات نمی توان آن را از گوشت و خون مردم جدا کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده، اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر علی آبادکتول از همان ساعات اولیه انتشار خبر حذف واژه "کتول" به اتفاق فرماندار محترم، علمای منطقه و قم و برخی مدیران کتولی پیگیری های مجدانه خود را آغاز کردیم که الحمدالله نتایج قابل قبولی نیز حاصل شد.

پاکدامن با بیان اینکه امیدواریم با اخذ مصوبات قانونی واژه "کتول" در تقسیمات کشوری، نقشه ها و اسناد بالادستی تثبیت شود، اذعان داشت: با پیگیری سریع و ورود هوشمندانه فرصت هرگونه بهره برداری سیاسی از فرصت طلبان گرفته شد که لازم است از همه ی عزیزانی که در این مسیر حامی ما بوده اند، تشکر نمایم.

رییس شورای اسلامی شهرعلی آبادکتول در پایان گفت: واژه "کتول" جدای از اینکه شناسنامه قوم اصیل کتول است، طی چندین دهه زندگی مسالمت آمیز همه ی اقوام ایرانی در این منطقه، امروز شهرستان علی آبادکتول به جغرافیای همه ی اقوام تبدیل و متعلق به همه ی ساکنان آن است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه