برگزاری اولین مسابقه کتابخوانی خانوادگی اندیشه مطهر

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن از برگزاری اولین مسابقه کتابخوانی خانوادگی اندیشه مطهر در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ جواد طبرسا در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد: این برنامه به مناسبت بیست و دومین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سازمان تبلیغات اسلامی گلستان، اداره آموزش و پرورش گرگان و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کتاب انسان را از جهل و گمراهی دور می سازد،اظهار کرد: اولین مسابقه کتابخوانی خانوادگی اندیشه مطهر با محوریت کتاب های استاد شهید مرتضی مطهری در سطح شهرستان گرگان برگزار می شود.

طبرسا هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگی را توسعه و ترويج فرهنگ کتابخوانی، ايجاد عادت به مطالعه در اقشار جامعه دانست و افزود: مطالعه باعث آشنایی با دنیایی جدید، فرهنگ‌ های تازه، ایده‌های نو و همچنین زوایای دید متفاوت می شود.

وی اظهار کرد: جهت دریافت سوالات به خیابان شهید رجایی- گلشن 4- مسجد جامع گلشن- کتابخانه گلشن مراجعه کنید.

وی یادآور شد: کتب معرفی شده در کتابخانه مسجد جامع گلشن جهت مطالعه و امانت موجود است و علاقه مندان می توانند از ساعات 15 الی 17 هر روز جهت بهری گیری از این کتاب، به کتابخانه مسجد مراجعه کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن تصریح کرد: به 72 نفر از برگزیدگان( 24 نفر در هر مقطع) جوایزی ارزنده اهداء خواهد شد.

طبرسا خاطر نشان کرد: کتاب های داستان راستان در مقطع ابتدایی، 10 گفتار در مقطع راهنمایی، جاذبه و دافعه امام علی(ع) در مقطع دبیرستان و دانشگاه به عنوان منبع سوالات این مسابقه معرفی شدند.