آموزش‎های فنی و حرفه‎ای با دولت الکترونیک همگام شده است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای گلستان گفت: آموزش‎های فنی و حرفه‎ای با دولت الکترونیک همگام شده است.

به گزارش زرین نامه؛ ابوالفضل تیرانداز عصر امروز در جلسه با کارکنان اداره کل فنی و حرفه‎ای که با حضور کورش پرند رئیس سازمان فنی و  حرفه‎ای در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در سنوات اخیر آموزش‎های فنی و حرفه‎ای در قالب‎های جدید اهداف سازماندهی شده است تا مهارت‎آموزی را به منصه ظهور و بروز برساند.

وی از تدوین سند آموزش‎های فنی و حرفه‎ای خبر داد و تصریح کرد: بهره‎برداری از پروتال سازمان جامع فنی و حرفه‎ای، توسعه آموزش‎ها به سمت مهارت‎های پیشرفته دانشجویان، همگام شدن آموزش‎های فنی و حرفه‎ای با دولت الکترونیک، ارائه الگوهای متنوع آموزشی با رویکرد بازارمحور توام با موضوع اشتغالزایی برای بستر یک اشتغال پایدار فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای گلستان عنوان کرد: دیپلماسی مهارت توانسته در ارتقاء روابط دیپلماتیک ایران در عرصه نوظهور کارهای خوب به منصه بروز برساند.

تیرانداز با اشاره به ارتقاء جایگاه مهارت‎آموختگان کشور در سطح چهارم دنیا، بیان کرد: سازمان فنی و حرفه‎ای لازم است در راستای توسعه منابع انسانی و آموزشی توجه لازم را داشته باشد تا شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر در فرآیندهایی باشیم که موجبات انگیزش در حوزه‎های دولتی و خصوصی باشد.

وی از فعالیت 361 آموزشگاه فنی و حرفه‎ای در گلستان خبر داد و افزود: این آموزشگاه‎ها سهم بزرگی در آموزش مهارتی بر عهده دارند.

در این جلسه از کتیبه نقش برجسته عصر عاشورا که به همت خانم بهادران مسئول مرکز سفال خواهران و همکارانش انجام شده بود، رونمایی شد./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه