ماجرای مدرسه‌سازی جوان‌ترین خیّر مدرسه ساز کشور

جوان‌ترین خیر مدرسه‌ساز گفت: 500 میلیون تومانی که خرج احداث این دو مدرسه در مناطق محروم اردبیل کردم از درآمد خودم بوده است و سومین مدرسه را نیز تا ماه آینده افتتاح می‌کنیم.

به گزارش زرین نامه؛ علیرضا پورنقی، 31 ساله و جوانترین خیر مدرسه‌‌ساز کشوراظهار داشت: دانشجوی کارشناسی ارشد رشته متالوژی واحد علوم و تحقیقات هستم.

وی ادامه داد: توفیق بزرگی بود که خداوند به بنده داد و در مدرسه‌سازی شرکت کردم و مرحوم پدرم نیز وصیت کرده بود بعد از وی در امر مدرسه‌سازی به آموزش و پرورش کمک کنیم.

پور‌نقی افزود: بنده یک شرکت خصوصی دارم که در واردات مواد اولیه فعالیت می‌کنم و 2 مدرسه در اردبیل ساخته‌ام.

جوان‌ترین خیر مدرسه‌ساز یادآور شد: یکی از مدرسه‌ها در روستایی ساخته شد که سیل مدرسه قبلی را از بین برده بود و دانش‌آموزان در کانکس درس می‌خواندند و 3 کلاسه بود و دومین مدرسه یک دبیرستان بود که ساختم و همه امکانات لازم را دارد.

وی اضافه کرد: پدرم اهل جنوب اردبیل بود و وصیت کرده بود در آنجا مدرسه‌‌سازی کنیم؛ اما 500میلیون تومانی که خرج احداث این دو مدرسه کردم از درآمد خودم بوده است و سومین مدرسه را نیز تا ماه آینده افتتاح می‌کنیم.

پورنقی با بیان اهمیت و اجر فراوان امور خیر یادآور شد: این مال و ثروت به صورت امانت در اختیار ماست و باید به راه‌های خیر صرف شود؛ احساس می‌کنم با توجه به مشکلات اقتصادی که وجود دارد، یک برکت به کسب و کارمان وارد می‌شود.

جوان‌ترین خیر مدرسه‌‌ساز گفت: مدرسه اول که ساختم، خانواده‌ام گفتند برو برای تشکیل زندگی اقدام کن؛ اما خدا چنان رونقی به کسب و کارم داد که متوجه نشدم و تصمیم گرفتم مدرسه‌ام را بسازم و همه اینها لطف خداوند است و دوست دارم در آزاد کردن زندانی‌ها و جهیزیه دادن نیز مشارکت کنم./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه