آفتاب تدبیر و امید در گلستان / وعده دیدار سه شنبه 11 آذر ساعت 9 صبح استادیوم آزادی گرگان

آفتاب تدبیر و امید در گلستان در روز سه شنبه 11 آذر ماه ساعت 9 صبح در استادیوم آزادی گرگان به دیدار مردم استان خواهد رفت .

به گزارش زرین نامه؛ بالاخره بعد از ماهها گمانه زنی سفر حسن روحانی رئیس جمهور به استان گلستان قطعی شد و رئیس کابینه تدبیر و امید ساعت 9 صبح روز شه شنبه 11 آذر در استادیوم آزادی به دیدار مردم گرگان می رود.

حسن روحانی رئیس جمهور در این سفر سه روزه در روز اول ؛ یازدهم آذرماه به دیدار مردم گرگان و سایر مردم استان که به مرکز استان می آیند ، می رود و بعد از ظهر نیز به دیدار نخبگان ، جوانان ، ایثارگران و شخصیتهای مختلف خواهد رفت.

در روز دوم سفر که چهارشنبه 12 آذرماه خواهد بود دکتر روحانی میزبان روئسای جمهور ترکمنستان و قزاقستان است تا خط آهن ترکمنستان قزاقستان ایران را افتتاح نمایند و بعد از ظهر نیز نشست خبری سه رئیس جمهور برگزار می شود.

در روز پنجشنبه و روز آخر سفر نیز جلسه شورای اداری استان گلستان برگزار می شود و مصوبات سفر و دستاوردهای آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

در عین حال مردم استان گلستان با شادابی و خوشحالی آماده استقبال از حسن روحانی رئیس جمهورشان هستند .

بنرهای متعددی در سطح شهر گرگان از طرف ستادهای مردمی استقبال نصب شده و در کوچه پس کوچه های شهر نیز این اطلاع رسانی با بنر انجام شده است .

اتوبوس های شهرداری گرگان با نصب بنری از حسن روحانی در جلوی اتوبوس اطلاع رسانی گسترده ای را آغاز کرده اند.

همچنین کارگران و پیمانکاران فضای سبز شهرداری نیز با رنگ آمیزی بلوارها و آسفالت معابر اصلی شهر گامی در جهت استقبال از رئیس جمهور برداشته اند.

استادیوم ازادی گرگان هم به دلیل اینکه مکان اصلی دیدار مردم گرگان و استان با رئیس جمهور می باشد توسط شهرداری گرگان طراحی و در حال نصب است تا جلوه ای زیبا از استقبال مردمی دیده شود.

همچنین آزمون اپراتورهای استانداری جهت دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات مردمی نیز در دبیرستان واثقی گرگان برگزار شد تا امادگی آنها سنجیده شود.

ادارات و نهادهای استانی نیز همگی آمادگی کامل دارند تا میزبان شایسته ای برای رئیس جمهور باشند .

همچنین هتل ها و رستورانهای زیادی برای میزبانی از همراهان رئیس جمهور و سفرای دو کشور همسایه تهیه شده و تقریبا مقدمات این کار انجام شده و در این راستا تعدادی ویلا نیز در اختیار هیئت همراه قرار خواهد گرفت./گلستان ما

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه