وقتی پزشکان بسیجی وارد گود درمان نیازمندان می شوند+تصاویر

پزشکان متخصص بسیجی برای درمان بیماران نیازمند به ایستگاه یک روزه پزشک صلواتی شهر فاضل آباد آمدند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ایستگاه یک روزه پزشک صلواتی به مناسبت هفته بسیج به همت پایگاه بسیج شهید آیت الله سعیدی، حوزه بسیج قمر بنی هاشیم و بسیج جامعه پزشکی در شهر فاضل آباد برپا شد.

پزشکان این ایستگاه صلواتی دکتر حمیدرضا تجری، دکترعبدالرضا تجری، دکتر یحیی دنکوب از پزشکان متخصص شهرستان علی آبادکتول بودند که برای خدمت رسانی به بیماران نیازمند با این طرح خداپسندانه همراه شدند.

دکتر عبدالرضا تجری که از فرزندان شهر فاضل آباد و بسیجی است در حاشیه این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از سال 60 عضو بسیج هستم.

وی با استقبال از این برنامه، اظهار کرد: احساس مسئولیت در قبال مردم و توفیق خداوند باعث شد با شرکت در این طرح با کمترین امکانات به کمک مردم بیاییم.

دکترحمیدرضا تجری که برادر دکتر عبدالرضا تجری می باشد، نیز تصریح کرد: فاضل آباد زادگاه من و خوانواده ام است. احساس وظیفه و هفته بسیج موجب شد در این طرح شرکت کنم.

وی افزودک این کمترین کاری بود که می توانستم برای مردم انجام دهم که البته امیدوارم امکانات بیشتری در این نوع ایستگاه ها فراهم شود تا بتوانیم به مردم خدمات بهتری ارائه دهیم.

دکتر یحیی دنکوب از پزشکان متخصص و بسیجی دیگر این طرح هم گفت: هدف ما از حضور در این طرح خداپسندانه، ادای دین به مردم شهرمان بود که در پایان هفته بسیج اتفاق افتاد.

وی افزود: امیدواریم چنین طرح هایی که در راستای خدمت به خلق و برای رضا خدا انجام می شود، افزایش یابد.

یکی از بیماران نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح بسیاری خوبی است چرا که افراد نیازمند که از بیماری رنج می برند اما پولی برای مراجعه به پزشک متخصص ندارند، می توانند بخشی از مراحل درمانی بیماری خود را درمان کنند.

 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه