گردهمایی میقات الصالحین در علی آبادکتول برگزار شد

50 حلقه از حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین بسیج شهرستان علی آباد کتول با ضحور در مصلی امام رضا (ع) شکوه اتحاد خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول در حاشیه تجمع حلقه های صالحین بسیج این شهرستان در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این تجمع 700 نفری بسیجیان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در غالب 50 حلقه از حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین بسیج شهرستان علی آباد کتول برگزار شده است.

وی افزود: حلقه های صالحین در این گردهمایی با عنوان "میقات الصالحین" پیرامون مباحث معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی به بحث و گفتگو می پردازند.

بیات در ادامه به هجمه ها و تهاجمات فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: حلقه های صالحین با حضور هفتگی در پایگاه های خود به فعالیت های تربیتی و مقابله با جنگ نرم دشمن می پردازند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول یادآور شد: حلقه های صالحین در سطوح نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان تشیع و تسنن در این میعادگاه شرکت کرده اند.

بیات در پایان خاطر نشان کرد: حلقه های صالحین بسیج یکی از توانایی های ارزشمند بسیج در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه