۱۲۵ دوره آموزشی برای فرهنگیان استان گلستان برگزار می‌شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان گفت: امسال ۱۲۵ کارگاه آموزشی برا معلمان و فرهنگیان درهمه شهرستان‌های استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم حاجیلری ظهر امروز در نشست مشترک کارشناسان انجمن اولیا و مربیان و آموزش متوسطه استان گلستان اظهار داشت: امسال 2 هزار و 500 معلم در 9 عنوان درس با شرکت در کلاس‌های آموزشی به ارتقاء کیفیت آموزش مقطع متوسطه در استان گلستان کمک می‌کنند.

وی افزود: در این مدت 125 کارگاه آموزشی درهمه شهرستان‌های استان گلستان برگزار می‌شود .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی 15 هزار نفر روز آموزش می‌بینند.

حاجیلری گفت: بیش از 100 هزار نفر در مقطع تحصیلی متوسطه در استان گلستان تحصیل می‌کنند که نیازمند کیفیت بخشی آموزشی هستند و این کیفیت در کنار توجه و همراهی خانواده‌ها امکان‌پذیر است.

وی اظهار داشت: به همین منظور در این کار نقش مدیر، معلم و خانواده بسیار مهم است و هر چه این همکاری تنگاتنگ باشد ثمره آن به نفع دانش آموزان است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان افزود: نشست مشترک کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان و آموزش متوسطه استان گلستان با موضوع تبیین نقشه راه، کیفیت بخش آموزش برگزار شد.

حاجیلری تصریح کرد: در این نشست همه کارشناسان آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان استان گلستان حضور داشتند.

وی افزود: مرحله نخست کارگاه‌های آموزشی دبیران آموزش متوسطه ی دوره دوم استان گلستان در دروس هدف به مدت 6 هفته در همه شهرستان‌های استان با مشارکت بیش از 83 درصد از دبیران در حال برگزاری است و مرحله دوم این طرح، از اواخر اسفندماه امسال آغاز می‌شود./تسنیم

انتهای پیام/م