بازدید وزیر نیرو از نیروگاه و سدکبودوال در علی آبادکتول+تصاویر

وزیر نیری کشورمان امروز در حاشیه سفر کاروان تدبیر و امید به گلستان نگارستان ایران، ضمن حضور در شهرستان علی آبادکتول از 2 مجموعه سد کبودوال و نیروگاه برق این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حمید چیت چیان در سفر عصر سه شنبه خود به علی آبادکتول که همزمان با حضور رییس جمهوری و اعضای دولت در استان گلستان انجام شد، همراه با نوروزی نماینده مردم شهرستان در مجلس، تجری مفرد فرماندار و جمعی از مسئولین ادارت، علاوه بر سد کبودوال و نیروگاه برق، از محل احداث سد دهنه محمد آبادکتول این شهرستان نیز بازدید کرد.

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آبادکتول در این بازدید توجه ویژه دولت به دو بخش کشاورزی و گردشگری را از خواسته های مردم این شهرستان در راستای رونق و توسعه پایدار منطقه عنوان کرد.

وی افزود: سرعت بخشی به روند تکمیل سد کبودوال، آغاز عملیات اجرایی سد دهنه محمد آبادکتول، توسعه شبکه های آبرسانی، احداث کانال های بتنی، تجهیز اراضی زراعی و باغی به سیستم های آبیاری نوین از جمله پیش نیازهای توسعه بخش کشاورزی شهرستان است.

رحمت اله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس نیز در بازدید گفت: اجرای فاز دوم نیروگاه برق شهرستان و احداث سد محمدآبادکتول که مطالعات آن انجام شده، از مطالبات مردم است که امیدواریم یکی از ره آورهای سفر یاست جمهوری به این استان باشد.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه