اخراج خبرنگاران ازحضور در مراسم سالگرد حادثه آتش سوزی شین آباد

در مراسم سالگرد حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد پیرانشهر متاسفانه با بی احترامی و تهدید به ضبط گوشی و دوربین عکاسی از ورود خبرنگاران جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش زرین نامه؛ همزمان با فرارسیدن دومین سالگرد حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد پیرانشهر مراسمی با حضور نماینده پیرانشهر سردشت، فرماندار پیرانشهر، رئیس آموزش و پرورش و والدین دانش آموزان حادثه دیده در مدرسه گلستان شین آباد ترتیب یافت.

که بر اساس رسالت خبری و تحت پوشش قراردادن مراسم عازم محل برگزاری مراسم شدیم که متاسفانه با بی احترامی و تهدید به ضبط گوشی و دوربین عکاسی از ورود خبرنگاران جلوگیری بعمل آمد.

این در حالی است که خبرنگاران حاضر در راستای اهداف و ارزش ها ی والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت پوشش قرار دادن فعالت های آموزش و پرورش اقدام می کنند.

اما متاسقانه با این برخورد ناشایست خود مجموعه آموزش و پرورش اقدامات خود را زیر سوال می برد.

بنابراین انتظار می رود به توجه به اینکه سایت خبری تحلیلی کورد پیام پیرانشهر از ابتداء وقوع حادثه شین آباد(15 آذر ماه 91) همواره با پوشش قراردادن خدمات ارائه شده برای این دانش آموزان و پیگیری روند درمانی آنها نقش مهم و مثبتی در راستای شفاف سازی و پرهیز از حاشیه های احتمالی بوجود آمده داشته است.

بنابراین از مسئولان انتظار می رود که در چنین مواردی نه تنها نباید از رسانه ای کردن اقدامات و فعالیت های خود ابهامی داشته باشند بلکه باید حامی قشر زحمتکش خبرنگاران بوده تا بازتاب واقعی فعالیت ها در مسیر اصلی و درست آن هدایت شود.

همه موارد دکر شده و حساسیت موضوع هم از نظر اذهان عموم هم از دید رسانه های داخلی جلوگیری از پایمال شدن حقوق قانونی مصدومان این فاجعه می باشد./کوردپیام

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه