اصحاب رسانه عامل انسجام مدبرانه بین بسیج و رسانه هستند

دبیر همایش بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه تقویت بسیج و رسانه یک امر ضروری است، گفت: اصحاب رسانه عامل انسجام مدبرانه بین بسیج و رسانه هستند.

به گزارش زرین نامه؛ سیدمهدی حسینی‌تبار صبح امروز در نخستین همایش استانی بسیج و رسانه که در گرگان در حال برگزاری است، اظهار کرد: این همایش در راستای تقویت ارتباط رسانه‌ها با فعالیت بسیج در حال انجام است.

وی فعالیت‌های بسیج را در حوزه‌های مختلف قابل توجه خواند و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی در عصری که به نام ارتباطات و اطلاعات نام گرفته تقویت رسانه همطراز انقلاب اسلامی است که این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

دبیر همایش بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه تعامل بسیج و رسانه برای اطلاع‌رسانی گسترده فعالیت‌ها یک امر ضروری محسوب می‌شود که این مهم با نقش رسانه و تفکر بسیجی تقویت می‌شود.

حسینی‌تبار از اصحاب رسانه به عنوان سربازان جنگ نرم یاد کرد و گفت: همانطور که انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس ضربات محکمی بر پیکره دشمنان وارد کرد امروز نیز در جنگ نرم باید همان رویکرد تداوم پیدا کند.

دبیر همایش بسیج رسانه گلستان گفت: دوازدهمین همایش بسیج و رسانه با محوریت بسیج، رسانه و گفتمان ولایت در مشهد مقدس برگزار خواهد شد./فارس

انتهای پیام/م