معاون فرمانداری علی آبادکتول معارفه شد

بعد از گذشت زمان 130 روزه برای انتخاب معاونت فرمانداری علی آبادکتول، محمد جواد زنگانه به عنوان معاون فرماندار معارفه شد.

به گزارش زرین نامه؛ مراسم معارفه محمد جواد زنگانه معاون جدید فرمانداری علی آبادکتول روز گذشته با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبر گان رهبری، میر باقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان و تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این مراسم با قدردانی از زحمات ابراهیم احمدی معاونت سابق فرمانداری گفت: همه مسئولان باید تمام توان و پتانسیل خود را برای خدمت‌ صادقانه و خالصانه به مردم به‌کار گرفته و رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم را مهم‌ترین ماموریت و اولویت کاری خود قرار دهند.

سیاست های رهبری سبب ساز توسعه کشور است

وی سیاست‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب سبب توسعه میهن اسلامی در تمامی ابعاد و زوایا دانست و اظهار کرد: همه ی مسئولان اجرایی باید با همدلی و تعامل در اجرای منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید اقدام کنند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب توسعه دست یابیم.

محمد جواد زنگانه نیز در مراسم معارفه خود گفت: در شهرستان علی آبادکتول پتانسیل فراوانی برای توسعه وجود دارد و من نیز در این راستا تمام تلاش خود را برای آبادانی شهرستانمان و پایبندی به ارزش های دینی به کار خواهم گرفت.

فرهنگ و تنوع فرصتی مناسب برای آبادانی است

معاون جدید فرماندار علی آبادکتول تصریح کرد: وجود تنوع قومی در علی آبادکتول فرصت گرانمایه ای است که باید با مدیریت میان فرهنگ وتنوع از این فرصت در راستای اعتلاء و آبادانی شهرستان استفاده کنیم.

زنگانه در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان یک اصلاح طلب اعتقاد دارم دین و مذهب مبتنی بر بینش عقلانیت، استدلال و برهان استوار است.

اخبار مرتبط:

مسئولین رعیت مردم هستند

تصاویر معارفه معاون فرماندار علی آبادکتول

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه