4 کارگاه آموزشی آموزشکده امام خمینی (ره) تجهیز شد

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای امام خمینی (ره) شهرستان علی آبادکتول گفت: 4 کارگاه آموزشی این آموزشکده امسال با اعتبار 450 میلیون ریال تجهیز شد.

عبدالحمید رئیسی در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: آموزشکده فنی و حرفه ای پسران امام خمینی (ره) امسال فعالیت خود را با هدف "ارتقاء کیفیت آموزشی با الویت آموزش مهارت های تخصصی" آغاز کرد تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی راحت تر بتوانند وارد بازار کار شوند.

وی با اشاره به حمایت های دولت و وزارت علوم از دانشکده های فنی و حرفه ای اظهار کرد: در راستای ارتقاء مهارت های عملی دانشجویان از آغاز سال تحصیلی جدید 4 کارگاه شامل 2 کارگاه مکانیک، یک کارگاه برق و الکترونیک و سایت رایانه به امکانات جدید تجهیز شد.

رئیسی تجهیز کارگاه صنایع چوب را اولویت بعدی این آموزشکده عنوان کرد و افزود: کتابخانه این آموزشکده به زودی به 500 جلد کتاب آموزشی و کاربردی تجهیز می شود و بعد از آن نیز راه اندازی کتابخانه مجازی در اولویت است.

رئیس آموزشکده امام خمینی (ره) علی آبادکتول با اشاره به ضرورت ارتقاء توانمندی دانشجویان گفت: در طول ترم مسابقات مهارتی در رشته ساختمان نظیر آرماتور بندی و رشته معماری شامل طراحی و اسکیس برگزار شده، همچنین بازدید های علمی از کارخانه های استان و خارج استان نیز 2 برابر افزایش یافته است.

وی در ادامه درباره پروژه های عمرانی و نیمه تمام این آموزشکده تصریح کرد: عملیات اجرایی ساختمان آموزشی که با 70 درصد پیشرفت، فرآیند ساخت آن3 سال به تعویق افتاده بود، با حمایت های نماینده فعال شد.

رئیسی افزود: اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه 400 میلیون تومان برآورده شده و در سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس آموزشکده امام خمینی (ره) علی آبادکتول همچنین در ادامه از پیشرفت 90 درصدی عملیات اجرایی خوابگاه دانشجویی این دانشکده خبر داد و یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه خوابگاه 180 نفره دانشجویی امسال با اعتبار 150 میلیون تومان پایان می یابد اما برای خرید تجهیزات خوابگاه نیز به 150 تا 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مطالب مرتبط:

تصاویری از آموزشکده امام خمینی (ره) علی آبادکتول

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه