اولین حمله هکرهای ناشناس به داعش

هکرهای گروه ناشناس تهدیدات خود علیه گروه داعش را عملی کرده و یکی از سایت‌های فرانسوی زبان وابسته به گروه یاد شده را برای یک ساعت از دسترس خارج کردند.

به گزارش زرین نامه؛ این هکرها روز گذشته اعلام کردند در واکنش به حمله تروریست های داعش به دفتر نشریه شارلی ابدو و گروگان گیری های زنجیره‌ای در فرانسه قصد دارند سایت‌های وابسته به داعش را مورد حملات سایبری قرار دهند.

گروه هکری ناشناس یا Anonymous عملیاتی موسوم به OpCharlieHebdo را از روز گذشته به اجرا گذاشته تا به منافع تروریست های داعش در فضای مجازی حمله کند. این حمله با انتشار ویدیویی در این مورد در سایت توتیوب رسما آغاز شد.

حال مشخص شده که این هکرها با اجرای حمله موسوم به DOS و ایجاد ترافیک فراوان بر روی یکی از وب سایت های وابسته به این گروه موسوم به انصار الحق توانسته اند آن را برای یک ساعت از دسترس خارج کنند. سایت یاد شده در حال حاضر به حالت عادی برگشته است.

سایت انصارالحق دو سالی است که به طرفداری از تروریست های داعش در حال فعالیت است و بخش اصلی آن یک فوروم یا مجمع آنلاین است که به بحث و تبادل نظر میان اعضا به زبان فرانسوی اختصاص دارد.

این اولین بار نیست که برخی هکرها علیه تروریست های داعش در فضای مجازی وارد عمل می شوند. در تابستان سال گذشته هم برخی هکرهای وابسته به گروه ناشناس چند سایت آنلاین داعش را برای مدتی از دسترس خارج کرده بودند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه