حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم آمریکا‍‍!/ یا f16 و سلاح های آمریکایی و یا انتخاب قاسم سلیمانی!

دولت عراق اکنون باید بنا بر تصمیم آمریکا یا f16 و سلاح های آمریکایی را برگزیند و یا حاج قاسم سلیمانی را...

به گزارش زرین نامه به نقل از کریمه؛ روزنامه المستقبل لبنان در گزارشی می نویسد: همکاری ایران و عراق تحت عنوان نبرد با داعش، روابط عراق و ایالات متحده آمریکا را در معرض خطر قرار داده است.

به همین منظور منابع نزدیک به واشنگتن خبر داده اند که ایالات متحده آمریکا دو گزینه را برای عراق مطرح کرده است: یا امضای قرارداد تسهیلاتی با آمریکا و یا بقای قاسم سلیمانی در عراق.

آری، مردی که جز در برابر خداوند سر فرود نمی آورد، امروز خاری شده در چشم دشمنانش، از این رو آنان نیز در تلاش اند تا به هر نحوی که شده، وی را از پای درآورده و گوشه نشین اش کنند؛ اما این کوته فکران نمی دانند که یک ملت پشت حاج قاسم سلیمانی ایستاده است!

هر قدر که او آرام و بی‌سر و صدا، آیند و روند می کند و کار‌هایش را با آرامش انجام می‌دهد، گویا در خارج از مرزهای ایران در مورد او، خبرهایی است! دشمن از او و سپاه تحت امرش می‌ترسد، آن‌ها، وی را تروریست می‌خوانند! بار‌ها وی را تحریم کرده و او را فردی بسیار قدرتمند در عرصه سیاست خارجی ایران در خاورمیانه توصیف می‌کنند و سرانجام اینکه، آن‌ها در کنگره آمریکا، صریحاً و رسماً پیشنهاد ترور او را می‌دهند!!

سردار سلیمانی برای غربی‌ها، همچون شبحی مرموز است که سایه وار در کمین دشمنان می‌نشیند و ناگهان چون صاعقه بر سرشان فرود می‌آید! اما وی برای فرزندان این آب و خاک‌‌ همان «حاج قاسم» بسیجی آفتاب سوخته کرمانی است که چشم به آزادی قدس شریف دارد...

حتی حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب چهار مرتبه سردار سلیمانی را شهید و شهید زنده خطاب کرده و راجع به ایشان و همرزمانشان فرموده‌اند: خدای متعال می‌خواست این‌ها زنده بمانند و برکاتشان برای کشورشان و دنیای اسلام ادامه پیدا کند.

... و ماجرا به اینجا ختم نمی شود، طوری که روزنامه انگلیسی گاردین در مورد قاسم سلیمانی می‌نویسد: «حتی کسانی که سلیمانی را دوست ندارند، او را فردی با هوش می‌دانند. بسیاری از مقامات امریکا که این چند ساله را صرف متوقف کردن سلیمانی کرده‌اند، می‌گویند مایل هستند او را ببینند و معتقدند که مبهوت کارهای او شده‌اند.»

همچنین منبعی آگاه گفته است که دولت عراق اکنون با تصمیم سرنوشت آمریکایی مواجه شده اند: یا f16 و سلاح های آمریکایی و یا انتخاب قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایرانی. عراق اکنون در یک شرایط دشوار قرار گرفته است.

حال اینک عراق، مختار است که یا f16 و سلاح های آمریکایی را برگزیند و یا حاج قاسم سلیمانی را...

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه