بزرگ‌ترین آرمان شهید ذبیحی دفاع از فرامین مقام معظم رهبری بود

همرزم جانباز شهید محمد ذبیحی گفت: بزرگ‌ترین آرمان شهید ذبیحی دفاع از فرمامین مقام معظم رهبری بود.

به گزارش زرین نامه؛ پیکر مطهر جانباز شیمیایی حاج محمد ذبیحی صبح امروز از سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرگان در جمع عاشقان ثارالله و بر روی دستان مردم ولایت‌مدار شهرستان گرگان و همرزمان این شهید گرانقدر در آرمگاه ابدی خود در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان آرام گرفت.

امروز جمعیت زیادی از مردم و اصناف مختلف برای قدردانی از زحمات شهیدحاج محمد ذبیحی جمع شدند و این موضوع یقینا نشان‌دهنده این است که مردم ولایت‌مدار ما در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های شهدا ثابت قدم هستند و مهمترین دستاوردی که امثال شهید ذبیحی به مردم عطا کردند انقلاب و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

شهید ذبیحی رضای خدا را در انجام کارها می‌دید

عیسی اترکچالی همرزم شهید در حاشیه مراسم تشییع جنازه این شهید گرانقدر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهید خدایی بود و آن دنیا را در اعمال و رفتار خود در نظر می‌گرفت و کارهایی که انجام می‌داد بوی آخرت از آن استشمام می‌شد و شهید ذبیحی رضای خدا را در انجام کارها می‌‌دید.

وی با بیان اینکه حاج محمد از چهره‌های خدوم و بسیار زحمت‌کش دوران دفاع مقدس بود بیان داشت:‌ ایشان قبل از انقلاب اسلامی در صحنه‌های انقلاب حضور فعال داشت و در عرصه انقلاب با حضور خود در جنوب‌شرق کشور به مبارزه با اشرار پرداخت و با شروع جنک تحمیلی نیز در لشکر 25 کربلا در عملیات‌های رمضان، بیت‌المقدس، والفجر 8، کربلای 4، کربلای 5 و کربلای 10 حضوری فعال داشت و به عنوان رزمنده در پست‌های مدیریتی فرمانده دسته و گردان در این عملیات‌ها جانفشانی می‌کرد.

شهید ذبیحی در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس 18 سال مسئول اعزام کاروان دانش‌آموزی به راهیان‌نور بود.

همرزم جانباز شهید محمد ذبیحی ادامه داد:‌ بعد از اتمام 8 سال دفاع مقدس حاج محمد در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس 18 سال مسئول اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی بود و در مدرسه ایثارگران به خدمت به دانش‌آموزان رزمندگان 8 سال دفاع مقدس می‌پرداخت.

اترکچالی با بیان اینکه شهید عضو ستاد رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در استان‌های شمالی بود، افزود: ایشان به عنوان مسئول و پشتیبان این ستاد خدمات ارزنده‌ای به رزمندگان اسلام انجام داد.

وی در خصوص ویژگی‌های اخلاقی شهید گفت: شهید به لحاظ اخلاقی انسانی آرام و با صلابت بود و رزمندگان حاج محمد را به عنوان الگوی خود از لحاظ معرفت و اخلاق می‌شناختند و این موضوعات بیانگر این است که انصافا شهادت حق این جانباز بود.

بزرگترین آرمان شهید ذبیحی دفاع از فرامین مقام معظم رهبری بود

این رزمنده 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه بزرگترین آرمان شهید ذبیحی دفاع از فرامین مقام معظم رهبری بود، خاطر نشان کرد:‌ شهید در اعمال و رفتار خود مسیری که امام ترسیم می‌کرد را ادامه می‌داد و در دفاع از جایگاه ولایت‌فقیه هیچگاه کوتاهی نکرد و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس را از آرمان‌های خود می‌دانست.

اترکچالی صداقت و خدا محوری را در انجام امور شهید یک اصل دانست و افزود:‌ ایشان با توجه به مشکلات شیمیایی و بیماری‌ای که داشتند هیچگاه حاضر نبود در کمیسیون‌های جانبازان شرکت کند و با اصرار و در شرایط خاص به این کمیسیون‌ها می‌رفت.

گفتنی است مراسم تشییع جنازه این اسوه مقاومت با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده و مسئولان سپاه ناحیه گرگان، جمعی از مسئولان استانی، اصناف مختلف و مردم برگزار شد./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه