از تجمعات عاشقانه گلستانی ها برای ساحت پیامبر اعظم (ص) تا انصراف دانشجویان از آتش زدن پرچم فرانسه در گرگان!

دانشجویان گلستانی قصد داشتند با تهیه پرچم فرانسه آن را در انظار عمومی آتش بزنند که با توجیه کردن آنها از این اقدام که پرچم متعلق به ملت فرانسه است و حماقت یک نشریه و دولت را نباید به پای یک ملت نوشت از این کار منصرف شدند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ توهین بی شرمانه نشریه فرانسوی شارلی آبدو به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص) که با هدف جلوگیری از اسلام گرایی در غرب و مجوز کشتار مسلمانان انجام شد موجی از تنفر از کشورهای غربی از جمله فرانسه در کشور ما ایجاد کرد.

بعد از این اقدام بود که تعدادی از اعضای سپاه پاسداران، جهاد مغنیه پسر شهید عماد مغنیه و تنی چند از اعضای حزب الله لبنان در خاک سوریه توسط نیروهای زبون صهیونیستی به شهادت رسیدند.

اما این قضایا در داخل کشور بی پاسخ نماند و مردم سراسر کشور در دفاع از ساحت قدسی پیامبر رحمت (ص) عاشقانه و با هر وسیله ای که در اختیار داشتند به دفاع از پیام آور خاتم پرداختند.

مردم گلستان نیز اعم از شیعه وسنی متحدتر از گذشته با صداهای رسا فریاد خود را به گوش بیگانگان رساندند و البته این حماقت فرانسوی ها باعث شد تا اتحاد مسلمانان منسجم تر از گذشته گردد و این از امدادهای الهی است که خداوند دشمنان ما را احمق آفریده است.

برگزاری کمپین های عشاق محمد رسول الله (ص) در فضای مجازی ، دانشگاه ها و مدارس ، بازار و اصناف و ... درسطح استان گلستان نشان داد که مردم ما همچنان به پیامبر خوبیها عشق می ورزند.

در این بین دانشجویان گلستانی نیز با برگزاری میتینگ ها وسخنرانی های مختلف این اقدام ننگین نشریه فرانسوی را محکوم کردند و حتی در یک مورد تعدادی از این دانشجویان قصد داشتند با تهیه پرچم فرانسه آن را در انظار عمومی آتش بزنند که با توجیه کردن آنها از این اقدام که پرچم متعلق به ملت فرانسه است و حماقت یک نشریه و دولت را نباید به پای یک ملت نوشت از این کار منصرف شدند.

اما این دانشجویان خشمگین به این موضوع اعتراض داشتند که چرا به بهانه آزادی بیان دولت فرانسه به پیامبراسلام توهین می کند و متاسفانه اینکه بعد از چاپ با تیراژ فراوان میلیاردها دلار به این نشریه کمک مالی می شود و اینجاست که مرموز بودن دولت فرانسه مشخص می شود.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه