بهربرداری از 48 پروژه عمرانی در علی آبادکتول

فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت: در سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی از 48 پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا با اعتبار 418 میلیارد ریال بهره برداری و عملیات اجرایی 10پروژه با اعتبار 53 میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می شود.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد در جلسه شوراي اداري شهرستان علی آبادکتول با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب بیان کرد: این دهه تجلی فداکاری و از خودگذشتگی عزیزانی بوده که هر چه تلاش کنیم نمی توانیم کرامت و بزرگواری هایشان را جبران کنیم، اما به عنوان خدمتگزار بر ما وظیفه و واجب عینی است که در راستای انتقال، بازگویی و آگاهی رسانی پیام انقلاب به نسل سوم و چهارم در این ایام اهتمام ورزیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال تعداد 48پروژه عمرانی و طرح تولید اشتغالزا با اعتبار 418 میلیارد ریال بهره برداری و 12 هزار و 668خانوار در شهرستان علی آبادکتول از آن بهرمند می شوند.

تجری افزود: عملیات اجرایی 10 پروژه با اعتبار 53 میلیارد ریال نیز با کنگ زنی در این دهه آغاز می شود.

فرماندار شهرستان علی آبادکتول با تاکید ضرورت حضور مدیران در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر بازبینی محتوی انقلاب راستین است و باید به تمام پیام هایی که در دهه فجر وجود دارد حساس باشیم و برای احیای آن پیام ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمين موسوی امام جمعه علی آباد کتول نیز در این جلسه ايمان به خدا را وظيفه اصلي همگان دانست و افزود : خدمت صادقانه، ايمان به خدا و تلاش همه جانبه انتظار ولي فقيه از همه مسئولان است.

وی افزود: مسئولين بايد قدردان مردم باشند چرا كه تمام اين مسئوليت ها و لحظاتشان بايد در راه خدمت به مردم و كسب رضايت الهي باشد چرا که باید فرداي قيامت در محضر الهي جوابگوي خدمات خود در سمت و جايگاهي كه داشته اند، باشند.

موسوی در پایان با اشاره به پیام سال 93 مقام معظم رهبری و ضرورت عمل به آن خاطرنشان کرد: هر یک مسئولین ادارات و دستگاه های شهرستان روند فعالیت خود را در طول امسال مرور کنند و بنگرند که آیا توانسته اند کاری انجام دهند که بتوانند با سربلندی بگویند این فعالیت ما در راستای تحقق پیام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" رهبر انقلاب بوده است؟

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه