بیش از 300 برنامه همزمان با فجر در مدارس گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر بیش از 300 برنامه در مدارس استان گلستان تدارک دیده ‎شده است.

به گزارش زرین نامه؛ محمدرضا وطنی پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین استانی «زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی» که در سالن ورزشگاه تختی گرگان برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی با افکار و اندیشه و درک صحیحی از موقعیت کشور توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

16 مدرسه در ایام فجر افتتاح می‌شود

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر آموزش و پرورش 16 پروژه را افتتاح خواهد کرد که 6 پروژه آن از مدارسی است که توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه بیش از 300 برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر تدارک دیده‎ایم، افزود: این برنامه‎ها را با محوریت هنری، ورزشی، بهداشتی، بصیرتی در تمام شهرستان‎ها خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه عوامل پیروزی انقلاب برای حفظ و تداوم انقلاب نیاز است، نصریح کرد: اهتمام به اطاعت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری، وحدت بین مردم و توجه به دین و ارزش‌های اسلامی و همچنین آن وحدتی که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی نهادینه شده می‎تواند ادامه مسیر انقلاب اسلامی را بیمه کند.

وطنی با بیان اینکه تقویت ایمان و علم 2 بال شکوفایی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در کنار معلمان خود از اقشاری بودند که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

13 هزار شهید دانش‌آموز مهر تاییدی به نقش دانش‌آموزان در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه 13 هزار شهید دانش‌آموز مهر تاییدی به نقش دانش‌آموزان در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب است، گفت: اعتراض دانش‌آموزان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به رژیم ستمگر پهلوی، تسخیر لانه جاسوسی و اعتراض 13 آبان 57 نمونه بارزی از نقش‌آفرینی اهل علم و دانش در بزرگی و اقتدار انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) وضعیت رژیم پهلوی را برای مردم ترسیم کرد و با آگاهی‌بخشی به جامعه توانست با اتحاد و پشتوانه ملت رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه