مهم ترین سلاح انقلاب اسلامی مردمند

آیت الله سید کاظم نورمفیدی گفت: مردم مهمترین سلاح جمهوری اسلامی ایران هستند از این رو هیچ گونه نیازی به بمب اتم نداریم.

به گزارش زرین نامه؛ نماینده ولی فقیه در گلستان در جمع مردم علی آبادکتول به مناسبت آغاز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد استاد مطهری محله این شهرستان بیان کرد: بستر انقلاب اسلامی و اساس کار ما اعتقادات مردم بود و به وسیله روحانی مبارز، مرجع تقلید و شخصیتی کم نظیر پایه گزاری شد.

نورمفیدی ریشه اصلی انقلاب ما را در دین اسلام، ایمان و اعتقادات مذهبی دانست و اذعان داشت: شعار اصلی انقلاب ما "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" بوده است.

وی با اعتقاد به اینکه پیروزی انقلاب بر پایه وحدت است، افزود: سلیقه های حزبی نباید اساس و کلیات انقلاب اسلامی را از بین ببرد لذا همه گروه های اصولگرا، اصلاح طلب، روحانی یا غیر روحانی باید از تندروی پرهیز کرده و کنار هم در صراط مستقیم و اعتدال حرکت کنیم تا مشکلات کشور در سایه ولایت و اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حل شود.

مردم باید عدالت را در زندگی روزمره احساس کنند

امام جمعه گرگان عدالت اجتماعی را یکی از مطالبات مهم مردم دانست و اظهار کرد: نباید عدالت اجتماعی جنبه شعار داشته باشد، بلکه مردم باید عدالت را در زندگی روزمره خود احساس کنند.

فسادهای مالی از کجا نشات می گیرند

نورمفیدی در ادامه با انتقاد از فساد اداری و مالی کشور تصریح کرد: این گونه فسادها، مردم را نسبت به انقلاب و آینده، ناامید می سازد، فسادهای مالی ۳ هزار، ۱۰ هزار و ۱۲ هزار میلیاردی که این روزها مطرح می شوند، از کجا آمده اند؟

باید تاکیدات رهبری در مبارزه با مفاسد اقتصادی با جدیت دنبال شود

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد ادامه داد: تاکیدات معظم له و راهکارهایی که برای مبارزه بیان کرده اند باید با جدیت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم های اقتصادی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آن ها با این تحریم ها می خواهند ملت ایران را از پای درآورند، غافل از اینکه در غیاب حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری با درایت و شجاعت، کشتی انقلاب را هدایت می کنند و مردم نیز پشتیبان نظام و ولی فقیه هستند.

نورمفیدی خاطر نشان کرد: دشمن بداند که با تحریم و توطئه علیه ملت بزرگ ایران، نمی تواند آن ها را از راه ۳6 ساله ای که برای سربلندی اسلام و انقلاب طی کرده اند، از پای درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پایان گفت: به عنوان یک مسلمان عاشق امام حسین (ع)، از آن حضرت آموخته ایم که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

انتهای پیام/ت

اخبار مرتبط:

جشن سالگرد پیروزی انقلاب در علی آبادکتول/تصویری

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه