«آمریکا» نماد و مجسمه دولت نامرد است

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه آمریکا نماد و مجسمه دولت نامرد است، گفت: دشمن ما فقط برای نابودی جمهوری اسلامی ایران کمر همت بسته است و به دنبال آن است که الگویی به نام جمهوری اسلامی ایران را در جهان خرد کند.

به گزارش زرین نامه؛ مسعود بصیری در گفت‌وگو با فارس در واکنش ادامه مذاکرات 5+1، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تکلیف را در فرمایشات اولیه در خصوص اجازه مذاکره مبنی بر بدبینی عنوان نمودند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند به دشمنی که تا دندان مسلح بوده و علیه جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است و همچنین در حالی که به ما تعهد داده است که تحریم‌‌های جدیدی را اعمال نکند، نهایت تلاش خود را می‌کند تا قیمت نفت را پایین بیاورد تا اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار دهد، بدبین هستیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب همچنین بیان داشتند که اگر آن ها واقعا صادق هستند بهترین کاری را که می‌توانند انجام دهند این است که تحریم‌ها را بردارند البته این به نشانه آن نیست که تحریم‌ها کشور را فلج کرده است چرا که جمهوری اسلامی ایران با این همین تحریم‌ها به کار خود ادامه می‌‌دهد.

بصیری ادامه داد: کشورهای بیگانه تحریم‌ها را بر نمی‌دارند و دوست دارند گفت‌وگوها را کش دهند و به گفت‌وگو‌ها پایان ندهند تا به این ترتیب جمهوری اسلامی ایران را متهم اول مسائل رسانه‌ای در نظر افکار عمومی قرار دهند. آنها با توافق یک‌جا ثابت خواهند کرد که هرچه تاکنون به دنبال آن بوده‌‌اند دروغ بوده و ادعایی بیش نبوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه بیان داشت: با چنین تفاسیری باید گفت که کشورهای بیگانه همت کافی برای پایان دادن به گفت‌وگوهای طولانی ندارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسبت به موضوعات اشراف کاملی دارند، بیان داشت: یکی از خصوصیات رهبر معظم انقلاب این است که دشمن شناسی خوبی دارند.

بصیری متذکر شد: کسی که کودتای 28 مرداد را در این کشور انجام داده است و شاه غیرقانونی را به کشور بازگردانده است و دولتی که از تروریست‌ها حمایت کرده و همچنین هست سال از بزرگترین جنگ دو قرن گذشته دفاع کرد و به صدام اجازه داد 200 هزار شهید از جمهوری اسلامی ایران بگیرد و دولتی که بعد از حمایت‌‌های فراوان خود از دولت عراق به این کشور حمله کرد و همچنین دولتی که به شاهی که 30 سال به آن خدمت کرد اجازه ورود به کشورش را نداد، مجسمه و نماد نامردی است.

وی ادامه داد: از دولت نامرد (آمریکا) دولتی که تمام قوانین حقوق بشر را زیر پا می‌‌گذارد چیزی جز این انتظاری نداریم و همچنین به مذاکراتی که انجام می‌گیرد خوش‌بین نیستیم و این را مقام معظم رهبری از روز اول واقف بودند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اضافه کرد: دشمن ما فقط برای نابودی جمهوری اسلامی ایران کمر همت بسته است و به دنبال آن است که الگویی به نام جمهوری اسلامی ایران را در جهان خرد کند و از آن امتیاز بگیرد. ما قطعا به آن امتیاز نخواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: از تمام رسانه‌های داخلی درخواست داریم نسبت به شرایط ایجاد شده واکنش مناسب داشته باشند و فریب لبخندهای طرف مقابل را نخورند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه