با رهبری امام خامنه‌ای هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را شکست دهد

معاون نماینده حزب‌الله در ایران بابیان‌اینکه با مجاهدین اسلام و توکل برخدا جلو می‌رویم گفت: با رهبری امام خامنه‌ای هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را شکست دهد.

به گزارش زرین نامه به نقل از خاورستان؛ شیخ دکترعلی یحیی نمر معاون نماینده حزب‌الله در ایران شب‌گذشته در یادواره شهدای قنیطره در جمع مردم بیرجند در مسجد امام حسین علیه‌السلام این شهر؛ با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این انفلاب به رهبری امام خمینی رحمه‌الله‌علیه نقشه جهان اسلام را کشید.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران اثرات بسیاریی را در منطقه و جهان گذاشت و در کشورهای منطقه موجب انفجاری شد که آمریکا در منطقه جایگاه خود را از دست داد و پروژه آنان شکست خورد.

معاون نماینده حزب‌الله در ایران بابیان‌اینکه انقلاب اسلامی ایران، قدرت اسلام را برملت‌ها نشان داد اظهار کرد: اسلام می‌تواند کشوری پیشرفته و دارای همه آثار تمدن و فرهنگ تشکیل دهد.

شیخ دکتر علی یحیی نمر مبارزه با استکبار، بیرون کردن آمریکا و رسیدن ندای ظلم‌ستیزی و استقلال‌خواهی ملت ایران به گوش همه ملت‌ها را یکی از اثرات انقلاب اسلامی عنوان وتصریح کرد: صدای انقلاب اسلامی به ملت لبنان رسید و مردم لبنان از این انقلاب استقبال کردند و با فرمان امام، حزب‌الله از این انقلاب متولد شد.

وی خاطرنشان کرد: حزب‌الله مبارزاتی را در دوران خود داشته که همه آن‌ها به پیروزی رسیده و در این راه شهدایی را تقدیم کرده است.

معاون نماینده حزب‌الله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حزب‌الله گفت: شهدای قنیطره رهبران تاریخ مقاومت اسلامی بودند که از آن‌ها شجاعت را می‌گیریم.

نمر خاطرنشان کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری جهت مبارزه با تکفیریی‌ها که در کشور سوریه بودند، نیروهای حزب‌الله وارد میدان شدند و با شعار "لبیک یا زینب" و "زینب دوباره اسیر نخواهد شد" در کنار بشاراسد ایستادند و با تکفیری‌ها مبارزه می‌کنند.

وی تأکید کرد: حزب‌الله با رهبری شجاعانه سیدحسن نصرالله در منطقه حضور دارد و در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند.

معاون نماینده حزب‌الله تصریح کرد: ما اهل شهادت هستیم و در لبنان، بررویکرد امام راحل ثابت قدم خواهیم ماند و با رهبری امام خامنه‌ای، راه امام حسین را ادامه خواهیم داد.

نمر بابیان‌اینکه با مجاهدین اسلام و توکل برخدا جلو می‌رویم گفت: با رهبری امام خامنه‌ای هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را شکست دهد.

وی بابیان‌اینکه مقاومت اسلامی در لبنان باقی خواهد ماند افزود: مانند شما که در برابر آمریکا ایستاده‌اید و تحریم را تحمل می‌کنید؛ حاضریم هرچه داریم در برابر اسرائیل و تکفیری‌ها بدهیم و با آن‌ها مبارزه کنیم.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه