رییس اداره تبلیغات اسلامی علی آباد کتول :وحدت، رمز پیروزی مسلمانان بر توطئه های دشمن

زرین نامه: رییس اداره تبلیغات اسلامی علی آباد کتول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: اهل تشیع و تسنع باید با تقویت پایه های وحدت در بین خود، مانع نفوذ دشمن به کشور شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه بیان داشت: وحدت یکی از مهم ترین مباحث در اسلام است و موجب کاهش مشکلات جامعه می شود.
حسینی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) برای پیشگیری از ایجاد تفرقه در بین اهل تشیع و تسنع،12 تا 17 ربیع الاول که نظر مسلمانان در خصوص ولات پیامبر اعظم (ص) متفاوت بود را هفته وحدت نامیدند.
وی اظهار داشت: دشمن در تلاش است با ایجاد تفرقه بین اهل تسنع و تشیع، به اهداف پلید خود و ایجاد آشوب و فتنه در کشور دست یابد.
حسینی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت بین مسلمین، خاطر نشان کرد: اهل تشیع و تسنع باید به مشترکات دین، یعنی خدا، قرآن و پیامبر اعظم (ص)، مانند ریسمان الهی چنگ زده و با افزایش انسجام و وحدت در بین خود، مانع نفوذ دشمن به کشور شویم، زیرا وحدت رمز پیروزی بر ترفندها و توطئه های دشمن است.
وی اظهار داشت: قرآن، نقش رهبری و وحدت بین اقشار جامعه، سه عامل اصلی در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی ایران است.
حسینی بیان داشت: مردم ایران با وحدت و حول محور ملایت فقیه و تاسی گرفتن از قرآن کریم انقلاب اسلامی ایران را در کمترین زمان به پیروزی رساندند و آن را در تمام دنیا گسترش دادند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی علی آباد کتول با اشاره به اینکه ایران ام القراء کشورها است، در پایان گفت: بسیاری از کشوره ها، انقلاب های خود را از ما الگو گرفته اند و ما باید با حفظ انسجام بیشتر انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن، ولی عصر (عج) برسانیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه