گردهمايی ارتقاء ايمنی موتورسواران در راميان+تصاویر

گردهمايي ارتقاء ايمني موتورسواران و عابرين پياده اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان با همكاري شورا و دهياري روستاي باقر آباد راميان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مهدي ميقاني مديركل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان در حاشیه این مراسم گفت: بيست و پنجمين گردهمايي آموزشي موتورسواران و عابرين پياده را با هدف افزايش سطح آگاهي عمومي موتورسواران و عابرين پياده با حضور موتورسواران چندين روستا اعم از سيدكلاته، قورچاي، شش آب، پاقلعه، رضي، ويرو، الهادي و... به مركزيت روستاي باقرآباد برگزار شد.

کاهش 23 درصدی فوتی موتورسواران در سال 93

وی اظهار کرد: میزان تلفات موتورسواران و عابرين پياده استان گلستان در 10 ماهه سال جاري با 136 فوتي، 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته كه نتيجه تلاش چندين دستگاه و تعامل بين بوده است.

میقانی كشته شدن 136 نفر از جمعيت جوان استان در 10 ماهه سال جاری را تأسف برانگيز دانسته و افزود: لازم است همه مسئولين بخصوص مديران مدارس و خانواده ها با آموزش نكات ايمني عبور و مرور فرزندانشان از اتلاف سرمايه هاي انساني و نيروي كار جوان كشور در جاده ها بكاهند.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان در پایان گفت: در این همین راستا با همكاري ويژه پليس راه و فرمانداري اقدام به برگزاري اين همايش در نقاط مختلف استان کرده ایم و براي اين مهم برنامه هاي مختلف آموزشي شامل پخش تيزر و كليپ آموزشي، ارائه مطلب آموزشي، اجراي برنامه آموزشي توسط گروه نمايش، توزيع اقلام و تجهيزات ايمني نظير كلاه ايمني استانداري، برچسب شبرنگ، بنر، بروشور و... را بين موتورسواران و عابرين پياده اجرا كرده و در دست اقدام داريم.

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه