پایداری انقلاب اسلامی، برپایه ی ولایت فقیه و وحدت مسلمین استوار است

زرین نامه: نماینده ولی فقیه سپاه علی آباد کتول گفت: پس از پیامبر اسلام (ص) و انقلاب امام حسین (ع) هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران پایدار، اثر گذار و بیدارگر نبود و دلیل آن، وجود رهبرجامع الشرایط و وحدت بین مسلمین در ایران است.

 

به گزارش خبرنگار زرین نامه، حجت الاسلام والمسلمین علیجان عین الکمالی در جشن وحدت روستای اودک دوجی در بین بانوان اهل سنت و تشیع بیان داشت: انقلاب های زیادی در سایر کشورها اتفاق افتاد، اما عدم وجود رهبر جامع الشرایط در نطفه خفه شد.
عین الکمالی افزود: امتیاز ما در بین دیگر کشوره ها، داشتن ایمان و اراده، وحدت شیعه و سنی، ولی فقیه در کنار هم است که  انقلاب اسلامی بیدارگر را به وجود آورد و بسیاری از انقلاب ها با تاسی از این انقلاب در سایر کشور ها صورت گرفت، که باید همه ما شکر گذار این نعمت بزرگ باشیم.
وی تصریح کرد: حلقه ی اتصال مردم برای پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی، وجود کانون های نقش آفرین نظیر مساجد، مدارس، دانشگاه ها و حلقه های معرفتی صالحین است که با بیداری و هشیاری بسیاری از فتنه ها و فرقه هایی نظیر وهابیت را در نطفه خفه می کند و باید مورد توجه و تقویت قرار گیرد.
عین الکمالی اظهار داشت: فراخ باز، مهربانی، خوشرویی، صداقت و ترس از خدا از ویژگی های پیامبر پیامبر بود که ما نیز باید با الگو گیری از ایشان این شاخصه های خحوب را در شخصیت خود تقویت کنیم.
نماینده ولی فقیه سپاه علی آباد کتول در خصوص اهمیت نقش زنان در جامعه بیان داشت: آسیه همسر فرعون، مریم مقدس، خدیجه همسر پیامبر و حضرت فاطمه (س)، چهار زن تاثیر گذار در تاریخ بوده اند که با ایمان به خدا توانستند به درجات بالایی از  معرفت و ایمان دست یابند و در شرایط خفقان آور و بسته ی آن روزگار تاثیری به بلندای تاریخ داشته باشند.
وی اد امه داد: در کشور ما نیز زنان تاثیر گذار زیادی همچون ناهید فاتحی کرجو دختر مسلمان سنی وجود دارند که تا پای جان، زیر شکنجه های دشمن ایستادگی کرده و از ولی فقیه خود دست نکشید.
عین الکمالی در پایان گفت: امام خمینی (ره) این انقلاب را با تاسی به قرآن و حمایت مردم به وجود آورد و امروز وظیفه ما نگهداری از انقلاب اسلامی و رساندن پرچم پیروز آن به دست ولی عصر (عج) است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه