فرمانده سپاه علی آباد کتول: بسیج حلقه اتصال اقوم و مذاهب است

زرین نامه: فرمانده سپاه اسداران علی آباد کتول گفت: بسیج حلقه اتصال و ایجاد وحدت و مودت در بین اقوام و مذاهب کشور است.

سرهنگ سید علی موسوی عصر امروز در حاشیه نشست وحدت شیعه و سنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه،با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون وحدت و مودت در اقوام و مذاهب بیان داشت: بسیج متعلق به تمام افراد است و ما معتقدیم بسیج در ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب نقش آفرین باشد.
موسوی اظهار داشت: بسیج فرهنگی فراگیر است، به گونه ای که بسیاری از انقلاب ها و بیدارگری های اسلامی در خارج از کشور با رویکرد بسیج حماسه آفرین شده اند.
وی تصریح کرد: بسیج با ایجاد وحدت و مودت نقش بسزایی در گردآوری مردم برای حضور در جشن های هفته وحدت، حضور یکپارچه اقوام و مذاهب در عرصه های ملی نظیر یوم الله 22 بهمن و انتخابات دارد.
موسوی ادامه داد: به مناسبت هفته وحدت بسیج و سپاه برنامه ها و نشست های خوبی در سطح شهرستان علی آباد کتولو روستاهای عرفان آباد، اودک دوجی، احمد آباد قره بلاغ، مارانکلاه و دیگر روستاها تدارک دیده که با استقبال خوب مردم عزیز اهل تسنع و تشیع مواجه شد و برنامه اصلیظهر روز سه شنبه در مسجد جامع شهر علی آباد کتول و فاضل آباد با حضور آحاد مردم شیعه و سنی برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه علی آباد کتول در خصوص اهمیت برنامه های هفته وحدتگفت: شهرستان علی آباد کتول اقوامزیادی در خود جای داده که مجموعه برنامه های هفته وحدت، موجب محکمتر شدن پایه های وحدت و انسجام در این شهرستان خواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه