نماینده علی آباد کتول: پروژه دانشگاه صنعتی علی آباد برای استان یک مزیت است

زرین نامه: نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دانشگاه صنعتی علی آباد کتول برای استان و کشور یک مزیت است که از ابتدای تاسیس دانشکده فنی مهندسی با هدف ارتقاء به دانشگاه آغاز به کار نموده است.


به گزارش خبرنگار زرین نامه، رحمت اله نوروزی در بازدید از دانشکده فنی مهندسی علی آباد کتول به همراه دکتر صادقی پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نوروزی نماینده علی آباد کتول بیان داشت: مسئولین استانی باید تلاش کنند با حفظ عدالت محوری تمام نقاط استان به یک اندازه رشد کنند و تزریق منابع و بودجه تنها در یک نقطه متمرکز نشود.
نوروزی تصریح کرد: با توجه به پایان عمر دولت دهم مسئولین باید هرچه سریعتر به دنبال راه حلی برای این مسوله باشند و تا پایان دولت پروژه دانشگاه صنعتی را به نتیجه خوبی برسانند.

وی تاکید کرد: شهرستان علی آباد کتول به دلیل وجود مراکز علمی معتبر در سطح کشور و رقم بالای بیکاری در این شهرستان وزارت علم باید جهت جذب کارکنان و هیئت های علمی دانشگاه ها و آموزشکده های سطح شهرستان از نیروهای بومی استفاده کند.
نماینده علی آباد کتول اظهار داشت: نیروهای بومی شهرستان به دلیل ارق محلی و عدم مهاجرت با قوت و انگیزه ی بیشتری به فعالیت علمی  می پردازند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه