وحدت مردم روزنه های نفوذ دشمن به جامعه را می بندد

زرین نامه: معاون فرماندار علی آباد کتول گفت: وحدت بین مذاهب، قومیت ها و حضور با شکوه تمام اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن ، روزنه های نفوذ دشمن به جامعه را می بندد و آغاز ناامیدی دشمن در فرآیند انتخابات آینده است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، ابراهیم احمدی در جشن وحدت مسجدجامع روستای مارونکلاته در جمع مردم شیعه و سنی بیان داشت: دشمن با استفاده از افزایش تعداد رسانه های برون مرزی، ایجاد اختلافات و جنگ های قومی و قبیله ای، تخریب رهبری، ایجاد شبهه سعی درایجاد تفرقه در بین مسلمانان دارد.
احمدی اظهار داشت: دشمن انتخابات را فرصتی برای ایجاد اختلاف در بین اقشار می داند و علت افزایش هجمه های دشمن به انقلاب اسلامی ایران، ترس آن ها از فراگیر شدن اسلام در جهان است.
وی تصریح کرد: حضور منسجم مردم در راهپیمایی 22 بهمن و عرصه انتخابات و بصیرت افزایی توطئه های دشمن را خنثی می سازد.
احمدی خاطر نشان شد: دشمن با ایجاد تفرقه و تهاجمات فرهنگی سعی در زنجیر کشیدن افکار مردم و القای ناامیدی در جامعه دارد تا بتواند نظام سلطه را بر ممالک اسلامی تثبیت کند.
معاون فرماندار علی آباد کتول گفت: امروز تفکر و رویکرد اسلام بسیار فراگیر شده و شاهد بیدارگری های اسلامی در سراسر دنیا هستیم که دشمن از این فراگیر شدن می هراسد.
احمدی افزود: هدف دشمن از تفرقه افکنی، گمراهی مردم و لشکرکشی های قومیتی است تا از کسب مدارج علمی، فرهنگی باز ماند، اما مردم باید با تکیه به بیانات رهبری تمام روزنه های نفوذ دشمن به جامعه را بسته و با تقویت ریشه های وحدت در بین خود برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه