اکران24  فیلم جشنواره نماز و نیایش در علی آباد کتول

زرین نامه: مسئول رسانه و سمعی بصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول گفت: پخش 24 فیلم از فیلم های کوتاه منتخب جشنواره ملی نماز و نیایش همزمان با سراسر کشور، در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول به مدت سه روز انجام می شود.

عباس عامری عصر امروز در حاشیه جشنواره نماز و نیایش در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: در این جشنواره حدود 127 فیلم کوتاه با موضوع نماز و نیایش در سطح کشور ارائه شد.

عامری افزود: سازندگان این فیلم ها افراد حرفه ای و نیمه حرفه با سابقه فعالیت هنری حداقل 3 تا 4 سال فیلم سازی و کار هنری در این جشنواره حضور یافتند که باید عناصر فیلم خود را با موضوع جشنواره مرتبط سازند.

وی اظهار داشت: تعداد 24 فیلم کوتاه از این جشنواره جهت اکران در شهرستان علی آباد کتول همزمان با سراسر کشور به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ارسال شد که نمایش آنبه صورت رایگان برای عموم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان انجام می شود.

مسئول رسانه و سمعی بصری اداره ارشاد علی آباد با اشاره به امکانات محدود این سالن در خصوص اکران فیلم ها، خاطر نشان شد: اکران این فیلم ها در علی آباد با هدف آشنایی مردم به موضوع نماز و نیایش از دریچه هنر و جبران بخشی از نیاز مردم در خصوص فقدان سینما در شهرستان انجام می شود.
به گزارش زرین نامه: شهرستان شهرستان علی آباد کتول با وجود رتبه سوم جمعیتی در استان گلستان از چند سال گذشته به دلیل تعطیل شدن سینما، فقدان مجموعه فرهنگی هنری را در خود حس می کند و برای رونق دوباره در انتظار سرمایه گذاران مشتاق به مسائل فرهنگی است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه