غزل خداحافظی پرسپولیس از نهارخوران گرگان

زرین نامه: در ادامه اجرای حکم ماده 100 شهرداری گرگان مبنی بر قلع و قمع مجتمع غیر قانونی پرسپولیس که از صبح دیروز آغاز شده بود ، مرحله تکمیلی اجرای این حکم ، از ساعت 10 صبح امروز آغاز می شود .

مرحله اول تخریب مجتمع پرسپولیس که از ساعت 7 صبح دیروز ( یکشنبه 8/11/91 ) با حضور شهردار گرگان ، مدیر و عوامل اجرائیات شهرداری گرگان ، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری و نیروی انتظامی گلستان آغاز شده بود تا ساعت 16 دیروز ادامه داشت و حدود 40 % از این بنای غیر قانونی تخریب گردید .

با توجه به درخواست صاحبان ملک از شهردار گرگان و سایر عوامل اجرایی حکم ، مبنی بر واگذاری مهلتی 18 ساعته برای تخلیه کامل اثاثیه مجتمع ؛ قرار شد تا ساعت 10 صبح دوشنبه 9/11/91 ، بنای مذکور توسط صاحبان ملک تخلیه شود تا ادامه اجرای حکم از ساعت 10 صبح امروز جریان یابد ، در غیر این صورت اجرائیات شهرداری گرگان راسا این کار را انجام دهد .

شهردار گرگان دیروز در حین اجرای بخش اول تخریب مجتمع ، در جمع حاضران و خطاب به بستگان صاحب ملک اعلام کرد که حکم قلع قمع مجتمع مذکور پس از تایید از سوی دیوان عدالت اداری ، حدود 2 ماه پیش به صاحب ملک ابلاغ شد و در طول این مدت ، 2 بار دیگر به وی یادآوری گردید ولی نامبرده هیچ توجهی به این احکام نداشته است .

با تکمیل اجرای حکم قلع و قمع این بنای غیر قانونی ، بخشی از منابع ملی و اراضی جنگلی به دامان طبیعت باز می گردد و دیگر نهارخوران گرگان پرسپولیسی نخواهد داشت ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه