هر حرکت اختلافی در میان ملتهای مسلمان بازی در زمین دشمن است

زرین نامه: رهبر انقلاب با بیان اینکه هر حرکت اختلافی در میان ملت های مسلمان یا درون کشورهای اسلامی بازی در زمین دشمن است، تاکید کردند: امروز غربی ها برای حضور مجدد در زندگی مردم آفریقا حرکت تازه ای را شروع کرده اند.

به گزارش زرین نامه، همزمان با هفدهم ربیع الاول و خجسته سالروز میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)و حضرت امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام، قشرهای مختلف مردم و همچنین میهمانان شرکت کننده در بیست و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی و سفرای کشورهای اسلامی، امروز (سه شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار با اشاره به اینکه اختلاف افکنی در میان مسلمانان بازی در زمین دشمن است، فرمودند: به ایشان همچنین امروز مهمترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف میان مسلمانان است، هر حرکت اختلافی در میان ملتهای مسلمان یا در درون کشورهای اسلامی بازی در زمین دشمن است.
ایشان همچنین فرمودند: مسلمانان اگر سرشان به اختلاف مشغول شد مسئله فلسطین و ایستادگی در برابر غرب و آمریکا به حاشیه میرود، امروز غربی ها برای حضور مجدد در زندگی مردم آفریقا حرکت تازه ای را شروع کرده اند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه