ایمن سازی جاده های علی آباد کتول در انتظار تامین بودجه

زرین نامه: معاون تلفیق بودجه،حقوقی وامور مجلس وزیر راه و شهرسازی‌ کشور در سفر به استان گلستان، از جاده جدید کمر بندی علی آباد کتول و جاده علی آباد به شاهرود بازدید کرد.

مهندس علیرضا محفوظی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با بیان اینکه عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح روستای مزرعه آغاز شده و جهت ادامه عملیات ساخت و ساز، اعتبارات لازم آن در راه است گفت : پس از طراحی و تصویب ورودی و خروجی جاده و تقاطع هم سطح به صورت میادین ورودی و خروجی شهر در شورای ترافیک استان گلستان، بودجه آن جهت عملیات ساخت و ساز به شهرستان اختصاص خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی زیر گذر روستای پیچک محله انجام شده ادامه داد: جهت ایجاد ترافیک ایمن در این نقطه، عملیات ساخت و ساز دوربرگردان های استاندارد به زودی آغاز خواهد شد.
محفوظی در خصوص عملیات جاده علی آباد به شاهرود اظهار داشت: ساخت و ساز جاده علی آباد به شاهرود تا روستای شیرین آباد انجام می شود.
معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی در پایان، ادامه فعالیت ساخت و ساز جاده علی آباد به شاهرود را مستلزم انجام مطالعات نهایی زیست محیطی و اخذ مجوز از سوی سازمان دانست و خاطر نشان کرد: پس از انجام این مراحل، تامین بودجه آن انجام خواهد شد ./
انتهای پیام

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه