نماینده علی آباد کتول: بیداری اسلامی در جهان محصول وحدت مسلمانان است

زرین نامه: نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایده های ناب بیداری اسلامی امام خمینی (ره) با گسترش وحدت در بین مسلمانان در حال اتفاق است.

رحمت اله نوروزی در حاشیه جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) روستای اودک دوجی شهرستان علی آباد کتول در مصاحبه با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: معمار برزگ انقلاب، امام خمینی (ره) 12 تا 17 ربیع الاول را با هدف ایجاد انس و الفت و حفظ اتحاد مسلمین، هفته وحدت نام گذاری کرد.
نوروزی اظهار داشت: ما باید با پیروی از سیره نبوی که در آن زمان، مهاجرین و انصار را به اخوت و برادری فرا می خواند، پیوندهای اتحاد و برادری خود را با هم گسترش دهیم.
وی تاکید کرد: با توجه به هجمه دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مردم ایران، ضرورت دارد با تقویت وحدت در بین اقوام و مذاهب، سونامی اسلامی را برای مقابله با دشمن به وجود آوریم.
نماینده علی آباد کتول با اشاره فراگیر شدن بیداری اسلامی برکت و محصول وحدت مسلمین، در پایان گفت: مردم باید اختلاف نگاه های سطحی و سلیقه ای را کنار گذاشته و به مبانی قرآن، سیره نبوی و حول محور ولایت فقیه، وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه