پیام تبریک فرماندار علی آبادکتول به مناسبت نوروز 94

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.

به گزارش زرین نامه؛ نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است كه واژه هایی چون صله ارحام، تفكر، نوآوری، سر زندگی، پاكی، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینكه دراسرارآفرینش تامل وتعمق كنیم.

تقارن عید نوروزبا ایام فاطمیه می تواند در جهت نو شدن اخلاقیات و معنویت بیشتر عید امسال کمک نماید چه خوب است درایام عید سیره زهرایی(س) داشته باشیم وجهت پیروی ازبانوی بزرگواراسلام قدم برداریم.

اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به بافتی آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

اينجانب حلول سال نو را که جلوه اي از حكمت و رحمت بي مثال و قدرت بي بديل خداوند متعال است محضر همه شما مردم خوب شهرستان علی آباد کتول تبریک عرض نموده و امیدوارم سال نو، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و احسن حال برای همگان باشد./ انشاء الله

احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه