اجرای 2100 برنامه دهه فجر توسط کمیته بسیج

زرین نامه: رئیس کمیته های بسیج و نیروهای مسلح ستاد گرامیداشت دهه فجر استان گلستان : برنامه های دهه فجر امسال با شکوه و ویژگی خاصی برگزار خواهد شد.

به گزارش زرین نامه، سرهنگ سید مهدی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا و رئیس کمیته های نیروهای مسلح و بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر استان گلستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در سال 57 انقلاب اسلامی زمانی به وقوع پیوست که اندیشه های سکولار پذیرای آن نبود و به ذهن هیچ کس خطور نمی کرد که انقلابی با همان آرمانهای اسلام شکل گیرد و انقلاب اسلامی بزرگ ترین انقلاب پس از صدر اسلام و در زمان حکومت امام زمان (عج) شکل گرفت .

حسینی در ادامه گفت : بر اساس جلسات ستاد دهه فجر استان ، کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج به سپاه نینوا واگذار گردید. نحوه واگذاری کمیته نیروهای مسلح به نحوی است که هر سال یکی از نیروهای مسلح استان عهده دار برگزاری آن هستند .

وی افزود : جلسات متعددی با حضور نمایندگان لشگر 30 پیاده گرگان ، مرزبانی ، تیپ 60 زرهی ، تیپ یک نینوا ، تیپ 45 جواد الائمه و نیروی انتظامی و اداره کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس برگزار شد.

برنامه ها برای استفاده هر چه بهتر نیروهای مسلح استان به نحوی طراحی شده که در روز شنبه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان در دو نقطه ؛ یکی به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج گنبد و دیگری به میزبانی سپاه نینوا به طور همزمان برگزار می شود.

حسینی در ادامه افزود : برای خانواده ها و فرزندان و سربازان نیروهای مسلح بر نامه های متنوعی را در نظر گرفته اند.

از جمله این برنامه ها به جشن انقلاب ویژه کارکنان و سربازان نیروهای مسلح و با میزبانی سپاه نینوا و صبحگاه مشترک در شهرستان گنبد و سپاه نینوا به طورمتمرکز، برگزاری محافل انس با قرآن سرکشی خانواده شهدا با فرماندهان ارشد تابعه استان را داریم.

برگزاری مسابقات قرانی خانواده کارکنان، کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت ورود امام (ره)، مسابقات فرهنگی ورزشی، گردهمایی خانواده کارکنان، گردهمایی خانواده شهداء و ایثارگران و عیادت از بیماران نیروهای مسلح را در برنامه ها داریم .

نهضت روشنگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، راهپیمایی روز 22 بهمن که با وجود تمام کارشکنی ها و هجمه ها و تهدیدات نرم علیه نظام اسلامی با حضور با شکوه مرد و نیروهای مسلح و بسیجیان با تمام قدرت و پرشور برگزار خواهد شد.

امسال برنامه های دهه فجر بسیج با مشارکت 1000 پایگاه مقاومت بسیج در قالب 40 مصوبه که ماحصل آن 2100 برنامه در سطح استان است و رویکرد این برنامه ها توجه ویژه به جوانان ، بیان پیشرفت جامعه اسلامی در همه ابعاد ، روشنگری در خصوص نقش ولایت در پیشرفت جامعه و 53 عنوان برنامه کلی که هر کدام چندین ریز برنامه در دل آن نهفته است، می باشد .

نشست های مردمی با موضوع اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه نورافشانی در شب 22 بهمن در ساعت 21 در مجموعه استان گلستان و همچنین حضور پرشور در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه ، یادواره های شهدا و به ویژه یادواره شهدای اهل سنت ، جشنواره وبلاگ نویسی و عملیات سایبری فجر انقلاب ، افتتاح همزمان پروژه های عمرانی بسیج سازندگی ، ارائه خدمات رایگان پزشکی ، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی هنری و نمایشگاه کتاب و بصیرت در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد .

منبع : پایگاه اطلاع رسانی سپاه نینوا گلستان