برون‌سپاری خدمات امسال در استان گلستان اجرایی شود

استاندار گلستان گفت: در سال ۹۴ باید برون‌سپاری خدمات در استان گلستان اجرایی شود.

به گزارش زرین نامه؛ حسن صادقلو، ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال 94 استان گلستان اظهار داشت: مدیریت بودجه‌محور ما را به جایی نمی‌رساند و مدیریت ما بودجه‌محور است که ما را به سر منزل مقصود نمی‌رساند.

وی افزود: پول شرط لازم است اما شرط تام نیست و در سال 94 باید برون سپاری را مدنظر قرار دهیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: تولید منابع نیز یک نکته مهم است و بانک‌ها زمینه جذب سرمایه را ندارند و باید به دنیال یک پنجره واحد باشیم که بستر اولیه آن در استان گلستان فراهم شده است.

وی با اشاره به تعطیلات نوروز گفت: ورود اسلام به ایران و بزرگان دین این عید را اصلاح کرد و ما می‌بینیم که ملت بزرگ ایران چگونه عید خود را در امامزادگان و اماکن مقدس آغاز می‌کنند.

به گفته صادقلو،امسال برای ما قرین برکات زیادی شده و آن را مبارک کرده که پیام مقام معظم رهبری یکی از این برکات است.

دولت، ملت، همدلی و همزبانی که شعار سال 94 است و از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است از سوی استاندار گلستان یه مسئله وسیع عنوان شد و اظهار داشت: در این شعار خواستگاه‌های مهمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و تعالی انسان در عرفان و معرفت است.

صادقلو تاکید کرد:از برکاتی که امسال از سوی مقام معظم رهبری به ملت ایران داده شد همین شعار بود که پشتوانه بزرگی برای دولت است و باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم و در غیر این صورت فرصت تبدیل به تهدید می‌شود و این شعار فرصت مناسبی است تا بتوانیم خود را در برابر ملت ایران تنظیم کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به بیانیه‌ای که در لوزان قرائت شد، گفت: امروز مردم تنها یک بیانیه می‌بینند که البته به تنهایی یک توافقنامه است اما باید توجه داشت که این بیانیه پس از 16 ماه اعلام شده و این همراهی اتفاق افتاده است.

وی اظهار کرد: با یکی از پیچیده‌ترین شرایط مذاکرات مواجه بودیم و با 6 کشور که عصاره قدرت جهان بودند مذاکره کردیم اما در سایه برکات فاطمی توانستیم به پیروزی درست یابیم.

صادقلو با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری افزود: عناوین مصوبه سفر ریاست جمهوری باید از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

وی گفت: یکی از آسیب‌های مدیریتی ما ریسک‌ناپذیری است و روحیاتی که در مدیران دستگاه‌های نظارتی می‌بینیم روحیه درک مسائل است و باید از این ظرفیت در حوزه نظارت استفاده کنیم و باید به دنبال مدیریت دانش محور برویم.

وی تاکید کرد: باید از ردیف‌های اختصاصی بودجه بهترین استفاده را کرد./تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه