حمایت دکتر شیرمحمدلی، اعضای شورای شهر و شهردار آق قلا از رئیس بیمارستان آل جلیل / آقاپور: پرسنل من برای بیان مشکلات نیازی به واسطه گری ندارند

دکتر آقاپور، رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا گفت: پرسنل من برای بیان مشکلات نیازی به واسطه گری ندارند و با تمام دل و جان مشکلات آنها را خریدارم.

به گزارش زرین نامه به نقل از اسپی دژ، نشست مشترک اعضای شور ای شهر و شهردار آق قلا با دکتر آقاپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد. این نشست در پی اتفاقات اخیر در شهرستان و در جهت تحقق شعار سال تشکیل شد.

آقاپور رئیس بیمارستان آل جلیل و مدیر شبکه بهداشت و درمان آق قلا با ارائه گزارش عملکرد خود گفت : در جهت افزایش رضایت مندی کارکنان و بیماران اقداماتی در چند وقت اخیر صورت گرفته است. ایجاد سالن ورزشی برای رفاه پزشکان در بیمارستان، تجهیز سالن کنفرانس با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال، ایجاد سلف سرویس برای رفاه کارکنان بیمارستان،اصلاح سیستم سرمایشی و تجهیز اتاق ها به اسپیلت با توجه به شروع فصل گرم سال و ... بخشی از اقدامات انجام گرفته در این راستا می باشد.

وی در ادامه با ابراز گلایه از اظهارات یکی از کارکنان بیمارستان و درج آن در یکی از سایت های محلی گفت : در تمام مدت خدمت خود سعی کرده ام با تمامی پرسنل رفتار مناسبی داشته باشم و دردهای آنها گوش دهم و این موضوع یکی از اولویت های اصلی من می باشد.

دکتر آقاپور با تکذیب اظهارات این فرد در یکی از سایت های محلی ادامه داد : مردم، مسئولین و پرسنل من برایم عزیز هستند، پرسنل من برای بیان مشکلات نیازی به واسطه گری ندارند و با تمام دل و جان مشکلات آنها را خریدارم.

وی با گله از فرماندار شهرستان گفت: انشالله بتوانم با فرماندار نشستی داشته باشیم تا این مسائل را برای ایشان نیز تشریح نمایم.

دکتر شیرمحمدلی نیز ضمن تقدیر از زحمات دکتر آقاپور و آرزوی موفقیت برای بیمارستان و پرسنل آن گفت : فعالیت های ارزشمند بیمارستان آل جلیل آق قلا برای ما کاملا مشهود می باشد.

آنه محمد دلیجه عضو شورای شهر نیز گفت: باید به شعار سال دقت کرده و در راستای همدلی و اتحاد هرچه بیشترگام های موثرتری برداریم.

قرنجیک شهردار آق قلا هم خواستار تعامل هرچه بیشتر شد و گفت: کارکرد مثبت بیمارستان برای همگان مشهود است و ما حامی فعالیت های این بیمارستان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان هستیم.

احمد اسماعیلی گوینده صداوسیما در بخش رادیو و عضو شورای شهر نیز گفت: با تعامل، وحدت و همدلی می توان کارهای بزرگی انجام داد و فعالیت های خوب و مطلوب بیمارستان در بین مردم مشهود است و حتی مردم نیز کارکرد مثبت بیمارستان را به ما انتقال می دهند.

وی افزود : شهرداری و شورای شهر از فعالیت های مثبت انجام شده در بیمارستان آل جلیل آق قلا حمایت می کنند.

حمایت از دکتر آقاپور

حمایت از دکتر آقاپور

حمایت از دکتر آقاپور

حمایت از دکتر آقاپور

حمایت از دکتر آقاپور

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه