راه اندازی کارت شهروندی بانک انصار در گنبد کاووس تحولی جدید در استان گلستان

مدیریت شعب بانک انصار گلستان گفت : کارت شهروندی بانک انصار برای اولین بار در استان گلستان ، در شهرستان گنبدکاووس در روز پنجشنبه هفته جاری راه اندازی خواهد شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ یحیی میرشاهی مدیریت امور شعب بانک انصار گلستان ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: با حضور مسئولین کشوری بانک انصار و مسئولین شهرستان گنبد کاووس در روز پنجشنبه 20 فروردین ماه ، کارت شهروندی بانک انصار در این شهرستان راه اندازی می شود.

میرشاهی افزود: کاربرد کارت شهروندی برای اینست که هر جا نیاز به پول خُرد احساس شد این کارت بتواند این نیاز هر روزه شهروندان در جاهایی مانند نانوایی ، تاکسی ، اتوبوس ، صندوق صدقات ، بلیط شهربازی ، هزینه پارکومتر، هزینه بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی ، گردشگری و سینماها را پوشش دهد .

وی با بیان اینکه این طرح 6 سال پیش در شیراز اجرا شد ، تصریح کرد: بانک انصار به عنوان مبدع این کار توانسته زیرساختهای مهمی را در بانکداری الکترونیک ایجاد کند و هر جایی که مردم نیاز داشته باشند به آنها خدمات مالی ارائه دهد و در گنبد کاووس هم با تفاهم بین فرماندار ، شهرداری ٫ شورای شهر و سازمان اتوبوسرانی توانسته ایم زیرساختهای این کار را مهیا کنیم و در فاز اول این طرح٫ کلیه ی اتوبوسهای این شهر را مجهز به سامانه ی کارت شهروندی نموده ایم.

وی افزود: با اجرای طرح کارت شهروندی علاوه بر صرفه جویی در وقت که امروزه خیلی مهم است ، دیگر مشکلات نظیر پول خرد در تاکسی ها و نانوایی ها حل خواهد شد و همچنین با توجه به قابلیتهای پشتیبانی منحصر به فرد کارت شهروندی انصار٫ در کار حمل و نقل عمومی و جابجایی مسافر نیز نظارت دقیق و تسریع به عمل خواهد آمد .

میرشاهی تاکید کرد: بانک انصار در زمینه بانکداری الکترونیک پیشرو بوده و تاکنون خدمات بسیار خوبی را ارائه کرده و در این زمینه در سالهای قبل جایزه های ملی سلامت اداری و خدمت به مردم را کسب نموده است .

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه