کشف محموله بزرگ قاچاق در علی آباد کتول

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان علی آباد کتول از کشف و ضبط یک محموله بزرگ قاچاق شامل بیش از 28 هزار بسته سیگار، 124 قطعه چوب سرخدار، 3 هزار و 498 قطعه مواد محترقه، 2 هزار و ۵۰ بسته قرص ترامادول، 376 عدد قلیان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر اژدری فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: روز دوشنبه (17 فروردین ماه) در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در خصوص قاچاق سیگار و مواد ممنوعه دیگر در علی آباد کتول، این موضوع به سرعت از طریق ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مورد بررسی گرفت.

وی اظهار کرد: پس از شناسایی و هماهنگی با مراجع قضایی، ماموران با رعایت موازین شرعی اقدام به بازرسی منزل فرد مورد نظر کرده و طی این بازرسی بیش از 28 هزار بسته انواع سیگار مارک دار خارجی و قاچاق کشف و ضبط شد.

اژدری افزود: در بازرسی انجام شده ماموران از منزل این شخص متخلف، 3 هزار و 498 قطعه انواع مواد محترقه غیر مجاز، 2 هزارو 50 بسته قرص ترامادول، 124 قطعه چوب سرخدار و 400 قطعه چوب قاچاق از انواع دیگر و همچنین 376 عدد تنه قلیان ساخته شده از چوب درخت سرخدار، گردو، بارانک، چوب افرا، صنوبر و سپیدار کشف و پس از تکمیل پرونده، متهم همراه با مستندات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه