تشییع با شکوه پیکر مطهر شهید "میلادجور" در علی آبادکتول + تصاویر

پیکر سرباز مرزبانی رشید اسلام شهید "میلاد جور" که در حمله تروریستی گروهک جیش العدل در منطقه تگوراستان سیستان و بلوچستان به همراه 7 همرزم دیگرش به شهادت رسیده، بر شانه پدر و جمع زیادی از شهروندان علی آبادکتول تشییع شد.

 به گزارش زرین نامه؛ مراسم تشییع با شکوه شهید میلاد جور با حضور هزاران نفر از شهروندان علی آبادی و مسئولین ارشد استانی و شهرستانی از مقابل مسجد محمدیه تا میدان ولایت علی آبادکتول تشییع و سپس در آرامگاه ابدی خود در گلزار شهدای امام زاده هارون روستای الازمن این شهرستان جای گرفت.

و میلاد هنوز رخت دامادی بر تن نداشت. مادر تدارک کله قند و حنای دامادی اش را هم دیده، آن را در مجمه ای نهاده و به دست یکی از جوانان داده بود تا به نیابت از میلاد جلو دار حجله اش باشد.

مادر چادر به کمر بسته و محکم ایستاده بود، اگرچه بغض گلویی را می فشارد، هیچ نمی گوید. امسال "میلاد" برای روز مادر، خودش را هدیه آورده است.

و اما پدر ... . او سیاه پوش پسر شده. با اینکه برادر میلاد کوچکتر است، امروز پدر به او تکیه کرده و در دل آرام و بیصدا گریه می کند.

پدر میلاد خدا را شکر می کند که توانسته پسرش را تقدیم انقلاب کند و البته دلش از امریکا و تروریست خون است، آه می کشد و نفرینش می کند و البته امید دارد به نابودی اش.

برای تشییع پیکر شهید میلاد جور، همه ی خرد و کلان شهر آمده بودند تا پدر که داغ بر دل و پیکر پسر به شانه می کشید، را همراهی کنند و در غمش شریک باشند.

انتهای پیام/ ت