برخی استان‎ها گوی سبقت را در بخش گردشگری از گلستان ربودند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: برخی استان‎ها گوی سبقت را در بخش گردشگری ربودند و باید تلاش کنیم جزو استان‎هایی باشیم که در این کورس قرار گرفتند و در غیر این صورت آنچه را که داریم نیز از دست خواهیم داد.

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم کریمی بعد از ظهر دیروز در جلسه تجلیل از خادمان اجرایی ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت‎های بسیار باارزشی دارد که باید این ظرفیت‎ها بالفعل شوند تا به هدف‌مان یعنی اینکه گلستان مقصد گردشگری شود دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: ما باید در کنار اینکه به ماندگاری مسافر می‎پردازیم در حوزه مسافران عبوری، نگاه اقتصادی داشته باشیم تا اقتصاد گردشگری رونق بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان با بیان اینکه از سواحل بندرترکمن بالغ بر یک میلیون نفر بازدید کردند، ابراز داشت: این بازدیدها متاسفانه تاثیر چندانی در اقتصاد شهرستان نداشته است.

کریمی بیان داشت: برخی استان‎ها گوی سبقت را در بخش گردشگری ربودند و باید تلاش کنیم جزو استان‎هایی باشیم که در این کورس قرار گرفتند و در غیر این صورت آنچه را که داریم نیز از دست خواهیم داد.

وی نقش شهرداری‎ها را در جذب گردشگر مهم خواند و افزود: شهرداری گرگان در این زمینه اقدامات خوبی انجام داد که امیدواریم مقدمه‎ای باشد به حضور تاثیرگذار سایر شهرداری‎ها تا بتوانیم برنامه‎ریزی گردشگری هدفمند و تاثیرگذار را در گلستان داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان از تمامی کسانی که در عرصه خدمات‎رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی تلاش بی‎وقفه‎ای داشتند قدردانی کرد و بیان داشت: عملکرد سال 1394 باید به گونه‎ای باشد که در قبال آن سربلند باشیم.

در پایان این مراسم از عوامل اجرایی ستاد تسهیلات نوروزی در استان گلستان با حضور استاندار گلستان با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه