سبک زندگی حضرت فاطمه نمونه بارز سبک زندگی اسلامی است+ تصاویر

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران علی آبادکتول با اشاره به مصداق هایی از زندگی اسلامی حضرت فاطمه (س) گفت: سبک زندگی دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه (س) نمونه بارز سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفر یوسفی در مراسم جشن میلاد کوثر و هفته بزرگداشت مقام زن که با حضور بانوان در علی آبادکتول در تالار بوستان برگزار شده بود، بیان کرد: حضرت زهرا (س) همیشه با اخلاق و متانت خویش محیط خانه را برای همسر و فرزندان خود مهربان نگاه می داشتند.

وی اظهار کرد: روح ادب و ایثار حضرت زهرا (س)، هماهنگی با همسر، روحیه تحمل و صبر ایشان در برابر مشکلات و مصائب، تحمل کمبودهای رفاهی، رفتار و منش حضرت زهرا (س) با همسر و فرزندان، مشورت و همفکری حضرت زهرا با امام علی (ع) و.... بخشی از ویژگی های با ارزش حضرت زهرا می باشد.

یوسفی الگوگیری از حضرت فاطمه (س) را راه گشای بانوان برای دستیابی به کمال واقعی دانست و تاکید کرد: باید زنان و دختران مسلمان بویژه شیعیان حضرت زهرا (س) را الگوی خویش قرار داده و ویژگی های بارز آن حضرت را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند تا در زندگی با همسر و فرزندان دچار مشکل نشوند.

به گزارش خبرنگار ما، برپایی نمایشگاه دستاوردهای صالحین، صنایع دستی و فراورده های دامی حاصل دسترنج بانوان، غرفه عفاف و حجاب و عرضه محصولات فرهنگی از بخش های مختلف مراسم بزرگداشت مقام زن بود که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) و پایگاه های تابعه، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهادکشاورزی، بهزیستی، هلال احمر و امور بانوان فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ ت 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه