من سرباز ارتشم/ هیچ گلوله ای مانع پاسداری از خاک میهنم نمی شود

من سرباز ارتشم و از کشته شدن با گلوله های آتشین دشمن نمی هراسم. این سرباز کوچک همیشه برای دفاع از خاک میهنش آماده نبرد با همه ی سلطه گران دنیاست.

به گزارش زرین نامه؛ سرباز زینت کشور و مایه ی غرور و افتخار ملت است، من سرباز وظیفه، جان فدای انقلاب، از مرکز آموزشی سربازان ولایتم.

قسم به تمام شجاعت مردان سرزمینم که برای استقلال مرزهای ایران و دفاع از ناموس و سرزمینم به خاک و خون غلطیدند، با تمام وجودم سرباز انقلاب و ولایت خواهم ماند و با درس گرفتن از فداکاری های شهدای وطنم، تا آخرین قطره ی خونم برای دفاع از ایران عزیزم می جنگم.

روز ارتش از راه رسید تا دوباره با تمام افتخارم بگویم، من سرباز ارتشم، من یک ارتشی ام و هیچ وقت از مردن نمی هراسم و همیشه آماده ی نبرد با تمام سلطه گران دنیا هستم.

استوار می مانم، هرگز به خاطر مشکلات گردن خم نمی کنم، چون از نسل صیادم و آموخته ام که یک سرباز ایرانی، می میرد، در خونم غرق می شود، اما هرگز اجازه ی تجاوز شیاطین به مملکتش را نمی دهد.

چه افتخاری از این بالاتر که من در ارتش با تمام سختی ها خو گرفته ام و آبدیده شده ام تا اگر روزی دشمن قصد تجاوز به مرزهای کشورم کرد، آماده باشم و برای پیکار با اهریمنان لحظه ای درنگ نکنم.

ما آماده ایم، تا در روز ارتش صلابت و قدرت خود را بار دیگر به جهانیان نشان دهیم، هر چند که در روز ارتش تنها جهانیان گوشه ای از قدرت ما را خواهند دید و می دانند که ما سربازان ارتش ایران، سربازان اسلام در روز خطر و مرد میدان جنگیم و از هیچ گلوله ای نمی هراسیم، چون دیده اند که مردان ایرانی سینه به گلوله می دهند اما هرگز برای پاسداری از وطن لحظه ای درنگ نمی کنند.

چنان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، آموزش دیده ام که از میدان مین به سلامت عبور کنم و حتی اگر لازم باشد دوباره از خط شکنان باشم و با فدا کردن جان، راهی برای حمله ی سپاه اسلام فراهم کنم.

ما ارتشی هستیم، نظم و آموزش سرلوحه ی کار ماست تا در زمان جنگ، با تمام نظم و آموزشی که دیده ایم، از ایمان و عزت و شرفمان دفاع کنیم.

آری ما سرباز وطنیم، فرقی نمی کند در سپاه الله باشیم یا در نیروهای غیور ارتش، هر کجا خدمت کنیم، آماده ایم تا برای تمام عظمت ایران عزیزمان جانمان را فدا کنیم، چون از نسل شهدای عزیز این آب و خاکیم.

محمد سلیمی / یک سرباز ارتشی

انتهای پیام/ ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه