باند بزرگ سارقان به عنف در گلستان متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان گلستان از متلاشی شدن باند سارقان به عنف توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ سیدمحمود میرفیضی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران استان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در سطح استان که سارقان از روش‌های بسیار خشن در انجام سرقت‌های خود استفاده می‌کردند، موضوع برای دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی شکایت یکی از شاکیان مورد نظر شاکی در اظهاراتش بیان کرد که دارای یک خودروی وانت پیکان بوده و با این وسیله امرار معاش می‌کرده است که در تاریخ 26 آبان ماه سال گذشته دو فرد با مراجعه به وی تقاضای کرایه خودرو برای حمل موتورسیکلت به یک مکان خاص را کرده بودند که در بین راه با استفاده از سلاح سرد راننده را با ضرب و جرح از خودرو خارج و خودرو و تلفن همراه وی را به سرقت بردند.

میرفیضی گفت: یک هفته پس از اظهارات شاکی در حالی ‌که ماموران در حال بررسی سرقت‌های مشابه بودند طی اخبار واصله خودروی مورد نظر در یکی از روستاهای شهرستان گرگان کشف شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو در مقابل منزل حسین .س یکی از سارقان و شروران سابقه دار که بیش از 4 سال متواری بوده کشف شده است.

دستگیری سوداگر مرگ پس از 10 سال فرار

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در همین راستا تحقیقات روند جدیدی به خود گرفت که کارآگاهان با انجام تحقیقات اطلاعاتی و تخصصی تلفن همراه شاکی را نزد یکی از همدستان حسین کشف کردند.

میرفیضی اظهار کرد: همچنین در چندین فقره سرقت‌های به عنف دیگر نیز که به صورت تیمی و گروهی انجام می‌شد، مشاهده شد که در این راستا به دلیل نوع سرقت‌های انجام شده که بارها باعث ضرب و جرح شهروندان شده بود تیمی از ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی استان با استفاده از تمام امکانات، تجهیزات و منابع خبری ادامه پیگیری و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: پس از اقدامات متعدد اطلاعاتی در نهایت مخفیگاه این افراد در یکی از نقاط کوهستانی و صعب‌العبور یکی از روستاهای استان که امکان تردد با وسیله نقلیه در آنجا وجود نداشت شناسایی شد.

میرفیضی افزود: یکی از این متهمان که سابقه حمل و فروش مواد مخدر را در پرونده خود داشت و بیش از 10 سال تحت تعقیب مراجع قضایی بود نیز در این عملیات دستگیر شد.

وی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی ابراز کرد: پس از دستگیری متهمان اهالی بخش بهاران شهرستان گرگان با تهیه و نصب بنر از فعالیت‌های پلیس آگاهی استان در راستای برقراری و نظم امنیت و دستگیری این شروران سابقه‌دار تقدیر و تشکر کردند./ فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه